Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
Till och med den mest rabiata Svenska PK medians ledare och ägare skriver nu explicit att 6 januari kommitten misslyckats med att sänka Trump och att Europa bör förbereda sig på att Trump blir President för USA igen.
2. Färdigflashbackat!
Ljuger du nu igen.
Galen komik när inte ens FÖRHÖREN är klara än.
Och hur kan du missat att det var en attack emot USA, Konstitutionen och capital building och detta ska man inte utreda.
Vad in i helvete då för?
Menar du att du vill att USA ska vara en diktatur, för om det är så, så behöver du inte skriva nonsens här, för det ändrar inget.
Så mer nonsens och mer lögner kommer snart tillbaka, och med det berättar du att du redan vet om det är en statskupp som gick åt skogen och sen inbillar sig att nonsens ska berätta något, för så korkad kan du väl inte vara?
Citat:
Ursprungligen postat av
arne99
Det enda resultat denna 6th cirkus arbetar för/emot är mycket riktigt som du observant påpekar att påverka väljarna inför midterms. Det märks extra tydligt som sagt på tidsplanen med den "stora 6th finalen" som av en händelse synkar riktigt fint med midterms, finns det nu ens någon enda en som inte sett igenom detta redan?
Tucker Carlson Tonight 7/22/22 FULL SHOW | FOX BREAKING NEWS July 22, 2022
https://rumble.com/v1damsx-tucker-ca...y-22-2022.html
Ett långt inslag i början av Tucker 2022-07-22 om hyckleriet i ämnet "rättvisa" med flera exempel runt 6th cirkusen. Inslaget går att se via länken ovan.
Inte undra på att du missar så svårt om 6:e jan FÖRHÖREN och om du bara lyssnar på stolpskott som tucker.
Vet inte varför ni håller på att låtsas, vi alla vet om att om det hade varit demokrater som gjort detta så hade ni skrikigt som stuckna grisar.
Och fromleriet består ju just om detta, men du kan inte låtsas för det är så övertydligt och varit sedan Den Stora Bedövande Tystheten och det nonsens som följt sedan dess.
Men jag förstår att det är tråkigt för dig att din hjälte inte lyckades med statskuppen och nu allt bli blottlagt för alla att se djupare.
SÅ när ska ni börja med saklighet och sluta med nonsens?
Frågar då jag vet saklighet är inte något ni gillar, men det är det enda som berättar något.
Och varför du och andra sitter skriver nonsens på nonsens på nonsens, det är en gåta, för nonsens är så patetiskt dåligt att det är HOPPLÖST omöjligt att missa.
Och jag förutspår att snart kommer de säga att de är stolta för kuppförsöket, för nonsens fungerar inte alls som du märkt.
Sällan man ser människor blir så extremt ägda bara för de vägrar verkligheten som dessa FÖRHÖR om 6 Jan, och skriva nonsens eller inget är exakt samma sak, det säger inget om något alls om 6 Jan och hur trumpen försökte bland annat börja styra bilen han satt i som PASSAGERARE och skrika ut JAG ÄR PRESIDENTEN hahahahahaha
DU kan skriva hur mycket du vill, inget ändrar sig med ditt nonsens ändå, inte ett jävla skit

Och det retar dig svårt