2021-02-13, 08:58
Medlem
Var inne på min pension.se. Helt plötsligt fattas för 600k som försvunnit över en natt. Vad är detta? Är det ngn flytt eller har Sossarna börjat stjäla?
Citera
2021-02-13, 09:07
Medlem
hashs avatar
Citat:
Systemunderhåll 13-14 februari 2021
25 januari 2021
Från klockan 08 på lördag till klockan 09 på söndag genomför vi ett större tekniskt underhåll av webbplatsen och våra tjänster.

Under den tiden kan du inte logga in på Mina sidor. Du kan inte heller använda självbetjäningen i telefonen.

Har du tur så får du tillbaks dina pengar.
Citera
2021-02-13, 10:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Var inne på min pension.se. Helt plötsligt fattas för 600k som försvunnit över en natt. Vad är detta? Är det ngn flytt eller har Sossarna börjat stjäla?
Du får väl kolla med pensionsmyndigheten eller banken eller nåt? Vad ska vi kunna göra?
Citera
2021-02-13, 12:12
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Fram till söndag klockan 9 kan du inte logga in på webbplatsen. Det beror på ett tekniskt underhåll.

Kan ha med detta att göra?
Citera
2021-02-16, 11:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Har pengarna kommit till rätta? Annars blir det till att knega vidare till 80!
Citera
2021-02-16, 11:45
Medlem
PensionsmyndKSs avatar
Citat:

Hej jonte400,
Jag jobbar med sociala medier på Pensionsmyndigheten.
Det kan finnas flera anledningar till varför uppgifterna om ditt sparande ändras. Det är svårt att veta orsaken utan att ha tillgång till dina sidor. Du är välkommen att kontakta minPensions kundtjänst för hjälp med frågor om prognosverktyget. Telefonnumret är 0771- 89 89 89. Lämna gärna ett medgivande på www.minpension.se innan du ringer för att underlätta samtalet.
Hälsningar Pedro, Pensionsmyndigheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in