• 1
  • 2
2021-02-11, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Vad menas med "fylla i Googles borttagningsformulär"?

Här du har den:
https://www.google.com/webmasters/to...tbf&hl=sv&rd=1

Om du kanske har hot mot dig eller jobbar med känsligt yrke är det inte bra att du finns på mrkoll.
Citera
2021-02-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qariaalim
Här du har den:
https://www.google.com/webmasters/to...tbf&hl=sv&rd=1

Om du kanske har hot mot dig eller jobbar med känsligt yrke är det inte bra att du finns på mrkoll.
Nej inget av det. Men stör mig att jag finns där ändå.
Citera
2021-03-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Kan man ringa mrkoll?
När jag googlar mig själv står det på mrkoll "vi har lämnat ut uppgifter om dig 3 gånger denna månaden.

Vem ska jag kontakta för att ta reda på vem och exakt vilka uppgifter dom fått?
Bor inte ens i Sverige men ändå ska ens personliga liv hängas ut på Google

Vdn Heter Simon och nås på : +46733447271.
Citera
2021-04-05, 18:16
Bannlyst
*
Är du uthängd av MrKoll och vill göra något åt det?

Med hjälp av juridisk expertis har det påbörjats ett projekt för att angripa deras tjänst genom alla rättsliga medel som står till buds, exempelvis att verka för att deras utgivningsbevis återkallas, brottsanmälan för förtal/förolämpning, grupptalan om skadestånd m.m. Jag har redan påbörjat arbetet men det finns i styrka i att vara många.

Tillsammans kan vi vinna mot MrKolls smutsiga verksamhet eller åtminstone stoppa in så många käppar i hjulet som möjligt för bolaget och Simon Krantz. Fyll i dina kontaktuppgifter i formuläret om du vill göra det rätta och delta i denna process!

OBS: Det finns inga kostnader förknippade med detta. Kontakta mig gärna på angripmrkoll@gmail.com. Självklart kommer vi att hantera Dina uppgifter konfidentiellt. Redogör gärna kortfattat vad som hänt och hur vi kan nå Dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in