Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-09, 10:33
  #529
Medlem
jesussugers avatar
Har du ps plus så är det gratis att ladda hem nu
Det tackar vi för
Citera
2023-03-09, 12:53
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hejsan!

Tanken är att man ska springa. Mot flaggorna och ta baser. Ju mer baser laget har ju snabbare tappar andra laget ”tickets” tickets försvinner även varje gång en fiende dör.

Tyvärr är banorna lite för stora på bf2042 och därför blir de ganska mkt springande, speciellt om det är få spelare inne.

Breaktrough eller rush är därför roligare på bf2042 för det är mer action!


Btw någon som kört nya uppgraderingen?

Verkar vara roliga vapen


Tja, vet du om det finns någon perk som gör att man kan ha sniper som secondary vapen?
Citera
2023-03-09, 13:52
  #531
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Folk som påstår att BF är bättre än CoD måste vara helt tappade. Spelat detta nu en hel del och det är fan otroligt hur kasst det är jämfört med CoD. Då har ändå CoD gått ner sig rejält på senare år och har en massa störande saker som t ex SBMM.

Kartorna i BF är otroligt dåliga, på riktigt vem fan har designat detta? Det uppmanar ju till en sådan campfest och resulterar givetvis i det. Speciellt om man kör TDM eller någon annan mode med 32 spelare. Folk campar betydligt mer i BF. Ingen tvekan.

Vapnen känns så trista i jämförelse. Det finns ju ingen känsla i dom? Och hela systemet känns obalanserat. Dessutom att låsa upp camos osv känns inte lockande någonstans i BF.

Ingen i princip spelar ju objective heller. Eller revive? Det kan stå medics bokstavligen på ens kropp, men skriker ut "I need help here" men dom skiter i en.

Ärligt talat, vad är målet med spelet? Vad är det som ska få en att vilja fortsätta spela detta?

Nä fy fan, det är tur att detta ingår med game pass. För att lägga några pengar på detta gör man inte.
Prova ett BF som är utvecklat av DICE (originalet), inte dessa nya copycats med samma namn som skapade 2042. BF 3,4 har fortfarande en väldigt stor och aktiv spelarbas på PC, eller om du är sugen på världskrigsmiljö BF1 (extremt välgjort spel, kan vara det bästa i serien). Är 2042 din första upplevelse så kan jag bara beklaga då det är första spelet i serien som inte är utvecklat av original DICE. Embark Studios (gamla DICE) nya spel känns mer som ett BF än vad nya DICE lyckades ta fram i 2042.
__________________
Senast redigerad av Flufffen 2023-03-09 kl. 13:54.
Citera
2023-03-09, 14:40
  #532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skbmis
Tja, vet du om det finns någon perk som gör att man kan ha sniper som secondary vapen?

Nej det finns det dessvärre ej,

Däremot finns det sekundära vapen som inte är semi-automatic pistoler. Det kanske kan va något att ha när du kör som sniper
Citera
2023-03-16, 17:07
  #533
Medlem
No_lifers avatar
Silket jävla skitspel. Lätt det sämsta hittills.
Citera
2023-03-29, 11:31
  #534
Medlem
jesussugers avatar
Gratis på ps plus till 1 april tror jag
Kört ettvtag och måste säga att spelet verkligen är dåligt. Spelat BF sen BC och detta är inte ens i närheten av vad ett BF spel ska vara.

Varför släpper dom bara inte en remaster med bf3/4, dom flesta vill ha ett remaster på dessa 2 spel
Citera
2023-04-16, 12:42
  #535
Medlem
nån som vet varför kontrollschemat blir helt fuckat efter varje uppdatering samt hur man kan förhindra det?

Jag kör custom setup med eget kontrollschema och efter varje uppdatering så får jag ställa om mitt schema till de jag hade tidigare.

Det har även hänt att när jag ska köra online och ansluter till hans server som han spelar på, så blir kontrollerna fuckade...
Citera
2023-05-08, 08:17
  #536
Medlem
tuppruskarns avatar
Sa till mig själv att aldrig köpa detta men för några dagar sedan snubblade jag över en fulnyckel för 250kr, så blev ett köp i alla fall. Har ganska kul, även om det är en hel del live, die, repeat. Låste nyss upp Zain så jag har min kära XM25 igen att jaga prickskyttar på hustaken med, den var mitt andra mest använda vapen i BF4.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback