2021-02-01, 16:38
Medlem
Vad gäller Ivanka så har hon planer på att ställa upp i valet om senatorsplats i Florida. Därför flyttar hon och maken och alla tusen barnen till Florida.

Citat:
Many of us thought we’d never see the day, but the Trump family has finally been ousted from the White House and the highest echelons of US politics.

As US President Joe Biden takes over the reins from Donald Trump, what does the future hold for the more prominent members of the Trump family?

Having hedged their bets on Trump’s presidency, what can Ivanka and Jared do next? It seems that the couple is set to relocate from Washington DC to Florida, where they have purchased a $30million landholding in Miami’s ‘Billionaire Bunker’.

There have been persistent rumours that Ivanka intends to follow her father into the realm of politics, and may run for the US Senate in Florida. As for Jared, 40, it is expected that he may continue to devote his time to peace initiatives in the Middle East in a private capacity.
https://extra.ie/2021/01/31/news/pol...e-trump-family

Don Jr har också planer på att syssla med något inom politiken. Men den här killen är ju lite dum så hur han ska klara sig utan Papi vet jag inte. Och frågan är om någon stöttar honom för att han är han? Så länge Donald lever och sprattlar så har han nog mer sitt på det torra. Men vad händer framgent efter det?

Citat:
Trump’s eldest son is by far the most conservative of his siblings, and, having taken to his father’s inflammatory rhetorical style like a moth to a flame, many pro-Trump supporters will be eying him up as a potential presidential candidate in 2024, particularly if Donald Sr is prohibited from launching a third campaign.

Described by one Trump aide as the ‘centre of the MAGA [Make America Great Again] universe’, Donald Jr has published two books propagating his right-wing views and his issues with the supposed culture of political correctness developing in the US. Ahead of a potential political career, the father-of-five may return to his authorial role to boost his profile and plump out a prospective manifesto.
2021-02-01, 16:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Som du själv skriver - politik kommer de syssla med. Och finanser.
2021-02-01, 16:59
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vad gäller Ivanka så har hon planer på att ställa upp i valet om senatorsplats i Florida. Därför flyttar hon och maken och alla tusen barnen till Florida.

https://extra.ie/2021/01/31/news/pol...e-trump-family

Don Jr har också planer på att syssla med något inom politiken. Men den här killen är ju lite dum så hur han ska klara sig utan Papi vet jag inte. Och frågan är om någon stöttar honom för att han är han? Så länge Donald lever och sprattlar så har han nog mer sitt på det torra. Men vad händer framgent efter det?

Ja, säkert kommer Trump klanen att syssla med politik, det verkar ju vara deras enda intresse🙄 .

Själv så är jag mera orolig för pedofilklanen som nu styr USA ..uuh! 🙁
2021-02-01, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Ja, säkert kommer Trump klanen att syssla med politik, det verkar ju vara deras enda intresse🙄 .

De är nog ännu mer intresserade av att tjäna pengar som är deras riktiga Gud. Politiken är bara ett medel för dem.

Men jag tycker det ska bli intressant att se vad var och en av dem tar för beslut och var de hamnar till slut. Svårt att säga om Ivanka är den som är intelligentast, bara för att hon har ett mer kontrollerat sätt och är mer verbal än de andra så kan man inte dra några absoluta slutsatser om det.

Kanske de kör på det att samla in pengar av Trumpfansen till sin kampanj men att det står finstilt att de får använda det till vad de vill? Så att allt politiskt "arbete" är en teater?
2021-02-01, 17:23
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
De är nog ännu mer intresserade av att tjäna pengar som är deras riktiga Gud. Politiken är bara ett medel för dem.

Men jag tycker det ska bli intressant att se vad var och en av dem tar för beslut och var de hamnar till slut. Svårt att säga om Ivanka är den som är intelligentast, bara för att hon har ett mer kontrollerat sätt och är mer verbal än de andra så kan man inte dra några absoluta slutsatser om det.

Kanske de kör på det att samla in pengar av Trumpfansen till sin kampanj men att det står finstilt att de får använda det till vad de vill? Så att allt politiskt "arbete" är en teater?

Alla politiker är väl mer eller mindre ägda av globala eliten.

När jag ser USA's politik {även svensk} så känns det som om jag tittar på en dockteater med en massa maromarionetter som dansar och spexar framför mitt ansikte... blir bara uttråkad😴
2021-02-01, 17:32
Medlem
Tarrous avatar
Minitrumparna får naturligtvis ägna sig åt vad dom vill, deras stora utmaning kommer att bli att samla in donationer (eftersom Trumpen har skrämt bort många företag).
2021-02-01, 17:46
Moderator
vfs avatar
Det räcker med Trump-trådar nu/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in