Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-05-13, 17:44
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Jag funderade också på att byta till Fello men samma dag porteringen skulle gå igenom ringde jag Telia för att kontrollera att allt var ok så fick jag varningens finger från dem. Problemet är den mobila surfen inte är gratis på sociala medier. Efter ytterligare lite snack så bestämde vi att jag avbröt porteringen och fortsatte med Telia. Fick dock en sänkning på abonnemanget under ett år.

Vad menar du? Inte gratis på sociala medier?
Citera
2023-07-02, 11:36
  #74
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girl12345
Vad menar du? Inte gratis på sociala medier?

Idioten blev lurad av Telia för den tjänsten upphörde 2023-01 pga. nya regler från PTS.

Iallafall så erbjöd Telia det tidigare att surf på sociala medier är gratis. Vill du veta mer kan du söka på "nätneutralitet".

EDIT
Nu såg jag att personen du citerar skrev sitt inlägg 2021. Hen är fortfarande en idiot som låter sitt val av abonnemang styras av sociala medier.
__________________
Senast redigerad av svampdamp 2023-07-02 kl. 11:38.
Citera
2023-07-09, 20:52
  #75
Medlem
smoerreboms avatar
Tog ett jättebra erbjudande från dem om att höja priset till 105 kr per månad och få sex gig surf. Helt perfekt för mig som gör av med typ 3 gig hemma och lite mer på resande fot.

Finns ingen anledning att betala mer för mobilen
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback