Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Snyggt filmat, skådisarna är rätt bra och det är bra scenografi. Storyn är helt okej, lite väl mycket fokus på att lösa försvinnandet av dom Nederländska turisterna.. Jag kan ärligt säga att jag inte är fast i serien, men då jag inte har nått annat att kolla på så blir det ett avsnitt per kväll.
Huvudkaraktären är så jäkla ball tycker jag, välstrykta skjortor och beter sig som en riktig gentleman. Det enda jag stör mig på med honom (Charles, eller vad man nu vill kalla honom) är att han ser lite sminkad ut???
En annan grej, som många andra stör sig på är tidshoppen. Det hoppas alldeles för mycket och dessutom i varje avsnitt. Lite svårt att hänga med om man som jag har lätt att bli distraherad av telefonen eller bara är allmänt tankspridd. Visst några tidshopp hade funkat, men nu är det lite väl mycket av det.
Serien är heltklart sevärd, men det är fortfarande inget jag själv hade rekommenderat till andra och jag hade personligen klarat mig utan den. Inget mästervärk men funkar då det är brist på annat.
6/10 tack vare scenografin och att den är snyggt gjord samt ball huvudkaraktär.
Jag tycker inte heller om hoppandet, inte alls då jag inte heller hänger med, men pratet, skådespelarna och att det skett på riktigt gör den spännande.
Miniserier har ett slut tidigt.