Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-25, 14:32
  #1
Avstängd
iAmLanes avatar
Inatt söp jag och några polare och jag såg en så jävla rolig bild, det var typ en kille som tog bild på sig själv naken i spegeln när han visade röven, och så stod det "Ta detta som din sista varning". Sedan skickar man snabbt ett till meddelande, "Oj, fel person!". Svaren blir då ofta "VEM ÄR RÄTT PERSON?" och dom blir desperata att få veta mer.

Jag ville då göra en prank på min chef så jag tog kort på min luftpistol och smsade honom "Ta detta som din sista varning, nästa gång går vi in med skjutvapen" från mitt surf-SIM så att det blev nytt, okänt nummer för han. Sedan måste jag ha somnat eller nåt jag kommer inte ihåg.

Jag vaknade sen kl 11 och kom skit sent till jobbet och hörde då att chefen sjuk skrivit sig. Jag kan inte minnas att det hänt förutom nyligen då han haft Covid. Jag kom då på att jag gjorde en prank på han inatt så jag kollade vad han skrivit men han har inte skrivit något.

Vad borde jag göra nu? Har jag gjort mig skyldig till hot?

Till lägg: Här är bilden jag såg på 9gag! https://www.reddit.com/r/GoodFakeTex...cking_warning/
__________________
Senast redigerad av iAmLane 2021-01-25 kl. 14:35.
Citera
2021-01-25, 14:37
  #2
Medlem
Japp. Ring honom
Citera
2021-01-25, 15:43
  #3
Medlem
Riddarhusets avatar
Kör dubbelhot!
- det förra hotet var inte på riktigt, jag var full, men om du anmäler det så ta detta som din sista varning, nästa gång går vi in med skjutvapen.
Du får ändå minste en månad.
Citera
2021-01-25, 15:45
  #4
Avstängd
Chefen kanske är sjuk? Det behöver ju inte ha något med ditt sms att göra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback