Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jag begriper inte hur du kan missa poängen med alla inlägg här i tråden, och svara med goddag yxskaft, Lazyman?
Hur kan du inte förstå vad vi ifrågasätter?
Och du själv har verkligen inte pannben för att bemöta inlägg i den här tråden.
Du saknar uppenbarligen erfarenhet av både TV produktioner och militär verksamhet. Jag har gedigen erfarenhet av båda.
Det sista avsnittet spelades in under nästan ett dygn, deltagarna sov inte många timmar. Efter det har massor av material komprimerats till ungefär 50 minuter. Som jag skrev ovan så tycker jag klippningen inte blev bra, speciellt gällande den första delen, jakten. Den blev obegriplig.
Gällande förhören så fick du inte se allt, det var ett axplock av förhören du fick se. Att de fokuserade på de 2 som inte klarade sig var för att tittarna skulle förstå varför de INTE klarade sig.
Detta gäller hela serien, endast en bråkdel av det som hände och filmades är inte med i serien. Eftersom 1 avsnitt speglades in per dag och deltagarna fick väldigt lite vila så ser du en bråkdel av vad som händer i TV.
Jag försvarar ingen, jag försöker förklara utifrån egna erfarenheter av att varit en del av produktionen.
Det står dig fritt att tror och tycka vad du vill. Alla har olika åsikter om serien. Väldigt många tyckte den var bra, spännande och intressant. Andra tyckte den var skit. Till hösten spelas nästa säsong in, kanske läge för dig att söka?
Sedan att du tror dig vinna en diskussion genom att vara oförskämd rör mig inte i ryggen, det säger mer om dig än om mig.