Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-22, 23:12
  #1
Medlem
Många kvinnor är passiva och skäms för att de har sexuella känslor. Min uppfattning är att det behövs en extern manlig kraft som får fart på deras underliv. Mitt förslag för att få fart på svenskor och politiskt korrekta kvinnor är att se till att dagens kvinnor får den typ av masochism som deras evolutionära psyke egentligen önskar. Det vill säga sexuell bestraffning i kombination med sexuell belöning. På så sätt får vi Pawlovs hundar bland kvinnor. Så fort de hör vår röst så vattnas det i fittan...

Topic: era åsikter om detta?
Citera
2021-01-22, 23:25
  #2
Medlem
Tyvärr är jag tveksam.

Med en man jag känner mig trygg med har jag inga problem att uttrycka min sexualitet. En sådan man kan också få mig genomblöt och flämtande bara genom sin röst.
Citera
2021-01-22, 23:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Tyvärr är jag tveksam.

Med en man jag känner mig trygg med har jag inga problem att uttrycka min sexualitet. En sådan man kan också få mig genomblöt och flämtande bara genom sin röst.

Haha! Det där är skitsnack och det vet du själv. Din reptilhjärna tänder på hänsynslöshet och hårda tag. Det är därför unga tjejer mår dåligt. De förnekar sin masochistiska natur till förmån för en evolutionärt frånvänd feminism.
Citera
2021-01-22, 23:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Haha! Det där är skitsnack och det vet du själv. Din reptilhjärna tänder på hänsynslöshet och hårda tag. Det är därför unga tjejer mår dåligt. De förnekar sin masochistiska natur till förmån för en evolutionärt frånvänd feminism.
Tvärtom, ju sämre jag mår desto mer går jag igång på hårda tag.
Citera
2021-01-22, 23:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Tvärtom, ju sämre jag mår desto mer går jag igång på hårda tag.
Ja, det var ju precis vad jag sa. Din reptilhjärna önskar sexuell dominans. Du kommer att förneka detta, men du vet att jag har rätt. Kvinnor är mer djur än vad män är.
Citera
2021-01-22, 23:51
  #6
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det var ju precis vad jag sa. Din reptilhjärna önskar sexuell dominans. Du kommer att förneka detta, men du vet att jag har rätt. Kvinnor är mer djur än vad män är.
Så när man är bottenlös i sitt mående så är man alltså som mest sexuellt driven? Det låter riktigt. Men är det bra? Ägghjärna.

Kvinnor har mer svängningar i känslor och behöver män för att hålla sig balanserade (vissa i alla fall), men någon sexuell tes ligger inte bakom. Precis som art män behöver kvinnor för att vidhålla ordning i sina känsloregister.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2021-01-22 kl. 23:53.
Citera
2021-01-22, 23:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Så när man är bottenlös i sitt mående så är man alltså som mest sexuellt driven? Det låter riktigt. Men är det bra? Ägghjärna.

Kvinnor har mer svängningar i känslor och behöver män för att hålla sig balanserade (vissa i alla fall), men någon sexuell tes ligger inte bakom. Precis som art män behöver kvinnor för att vidhålla ordning i sina känsloregister.

När man är bottenlös, så är man också närmast sin evolutionära och primitiva hjärna. Kvinnor behöver ekonomisk och social nöd för att förstå sitt innersta väsen. Som det är nu, är det långt borta. Men snart kommer nya tider...
Citera
2021-01-23, 00:01
  #8
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
När man är bottenlös, så är man också närmast sin evolutionära och primitiva hjärna. Kvinnor behöver ekonomisk och social nöd för att förstå sitt innersta väsen. Som det är nu, är det långt borta. Men snart kommer nya tider...
Nej, det är man inte. Då är man djupt skadad. Ingen kan vara bottenlös i känsloregistret (inte ens psykopater, som är spektrat man faller inom). Du får gärna utveckla din tes djupare än "så är det".

Visst är der så att paradigmens pendel roterar, men vi är knappt i barnstegen av dekadensen.
Citera
2021-01-23, 00:03
  #9
Medlem
En kvinna kan vara motvillig till sex initialt. Hon kanske inte gillar att svälja sperma exempelvis. Men se till att slicka henne till orgasm varje gång hon gör dig till viljes. Belöning och klassisk betingning.
Citera
2021-01-23, 00:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Nej, det är man inte. Då är man djupt skadad. Ingen kan vara bottenlös i känsloregistret (inte ens psykopater, som är spektrat man faller inom). Du får gärna utveckla din tes djupare än "så är det".

Visst är der så att paradigmens pendel roterar, men vi är knappt i barnstegen av dekadensen.

Det finns många falska myter som cirkulerar. En av dem är att kvinnor aldrig gillar brutal sex och alltid vill ha putti-nutt. Det är fel. Hela det feministiska paradigmet är fel.
Citera
2021-01-23, 00:08
  #11
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det finns många falska myter som cirkulerar. En av dem är att kvinnor aldrig gillar brutal sex och alltid vill ha putti-nutt. Det är fel. Hela det feministiska paradigmet är fel.
Bra argument, "det är så, för det är så".
Nej - jag vet, de tillfällen jag haft bra sex (alltså genomgående bra) så har vissa ligg inkluderat att bonka skiten ur kvinnan, med gott resultat. Däremot handlar det om att älska och inte dominera. Även om jag tillåts att dominera.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2021-01-23 kl. 00:10.
Citera
2021-01-23, 00:10
  #12
Medlem
skotittares avatar
Jag tror mest att ts träffar fel tjejer.
(Eller ja, han köper ju mest sitt sex men...)

Träffar nästan uteslutande feministiska tjejer och de är knappast passivt inställda till sex.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback