Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-21, 02:59
  #457
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Svahn siktar på seger. Citat "Vinner man världscuplopp är det klart att man ska vara ute på VM."
Hon var intressant. Ni ser ju det här på ett annat sätt, ni ser det dramaturgiskt...
Citera
2023-01-22, 01:51
  #458
Medlem
HerrGickhans avatar
Hon bör sikta in sig på nästa säsong och sedan VM 2025. Hon har mycket ogjort i spåren.
Citera
2023-01-22, 04:10
  #459
Avstängd
Hon har blivit mer lågmæld och ødmjukare. Eller hur. Hon kommer nog bli folkkær. Bara axeln håller.
Citera
2023-01-22, 14:17
  #460
Medlem
Stefan4s avatar
Idag tog Linn sin första världscupseger på nästan två år, i teamsprint, tillsammans med Maja Dahlqvist.

Skönt att hon är tillbaka på allvar nu, efter det långa skadeuppehållet.
Citera
2023-02-08, 10:53
  #461
Medlem
Kommit ut en ny vlogg. Redigera är väl sådant man får pyssla med om man sitter instängd på ett hotellrum i Toblach vilket jag gissar att hon gör.

Verkar inte som hon är så disciplinerad med filmandet och uttryckte missnöje med att hon inte får till sin personlighet i vloggen.
Citera
2023-02-09, 01:09
  #462
Medlem
Hjv9s avatar
Speciellt det där med personligheten, den kommer ju fram här på ett helt annat sätt än annars.

Fortsättningen ses framemot med nyfikenhet och tillförsikt.
Citera
2023-02-19, 13:31
  #463
Medlem
Intervju med TV2. Ej nöjd med hanteringen av skadan.

https://www.tv2.no/sport/tilbake-ett...pp&app=sporten

Citat:
Landslagssjef, Anders Byström, har blitt forelagt Svahns uttalelser og svarer følgende på kritikken 23-åringen kommer med.

– Under VM hadde nok ingen kunnet stoppe Linn med den vinnerviljen hun har. Det er nok også den samme viljen som har gjort at hun har kommet tilbake så sterkt etter skaden. Og nå vet jeg at Linn vil fokusere på VM i Planica, og ikke VM i Oberstdorf for to år siden, sier han til TV 2.

Sant. Hon hade rent av startat som ej uttagen, sån vinnarskalle har hon!
Citera
2023-02-20, 10:00
  #464
Medlem
När jag kikar in i min kristallkula så säger den att Linn tar en medalj i VM.
Bilden är dock lite oklar så jag kan inte se valören på medaljen.
Citera
2023-02-24, 17:56
  #465
Medlem
Då ska Linn åka skiathlon i morgon.
Citera
2023-02-24, 18:29
  #466
Medlem
MuscleSharks avatar
Inget optimalt startnummer i morgon. Men förhoppningsvis kan hon hitta fram utan att behöva förbruka alldeles för mycket krafter.
Citera
2023-02-24, 18:33
  #467
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Inget optimalt startnummer i morgon. Men förhoppningsvis kan hon hitta fram utan att behöva förbruka alldeles för mycket krafter.
Ebba och Frida får väl ta det halvlugnt i början så att Linn har en chans att hinna upp?
Citera
2023-02-24, 18:39
  #468
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Ebba och Frida får väl ta det halvlugnt i början så att Linn har en chans att hinna upp?

Med den här banan så är jag lite skeptisk till det. Tror att Ebba o Frida i vanliga fall när de är i form utnyttjar läget för att sätta press på övriga åkare.
Men vi får se. Kan bli så att det avvaktas inledningsvis, och då finns där chans för Linn att kunna runda fältet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback