Citat:
Ursprungligen postat av
JackArrow
Jag är här för pengarnas skull så att mina familjemedlemmar, släktingar och närmsta vänner inte behöver tänka på bolånet eller andra stora utgifter. Det här är större än dig och mig.
Jag tycker du ska hålla det du har skrivit här tidigare och sälja av allt på $300. För det är du värd. $300.
Du verkar vara inne mest för dig själv. Säg mig, förutom "fattiglappar" hatar du också invandrare samt vilka fler?
Du pratar skit i andra trådar om hur mycket invandrare/invandringen kostar i miljarder medan bankerna och hedgefonder suger ut folket på triljoner. Dum som en åsna är du.
WWG1WGA NCSWIC
Du läser ju inte vad jag skriver!
Självklart säljer jag på 300+ I massor och kommer även göra det nästa gång.
Vill man vara säker på att tjäna stora belopp på detta så vore det oerhört korkat att inte göra det nu när kursen utspelar sig så förutsägbart som den gör.
Jag har redan tjänat stora summor på det och kommer fortsätta göra det.
Det jag håller på sidan i både GME och AMC är garanterat mer än vad du någonsin kommer komma i närheten av.
Men du sitter seriöst med ett småbelopp och hoppas att aktien ska stiga till miljoner så att dina ”familjemedlemmar, släktingar och närmsta vänner inte behöver tänka på bolånet eller andra stora utgifter”.
Hör du inte själv hur det låter?
Ingenting är omöjligt, och jag säger inte att GME kan stiga till astronomiska belopp, men det har vi ju ingen som helst aning om. Det är ren spekulation.
Tänk om det aldrig inträffar och stiger mer än 300 dollar. Ska du sitta där i din soffa då och klaga på reddit?