2021-01-23, 20:27
Medlem
Maduros avatar
Den enda verkliga på agendan just nu är att få samtliga befolkningar att vaccinera sig. Det är frivilligt tills de frivola är slut, sen börjar man "tvinga".

Det kommer aldrig att bli ett normalläge som tidigare. Det nya normalläget har bara med Agenda 2030 / The Great Reset att göra.

"Build Back Better" "Build Back Better" "Build Back Better" "Build Back Better"
Citera
2021-01-23, 20:42
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belle.indifference
Tidigast om ett år tror jag tyvärr. Tiden går så fort.
Jag tror att det kommer vara ungefär samma restriktioner i sommar som nu, kanske något mindre bara men knappt skillnad.

Så är det. Är nästan övertygad om det du säger. Tidigast om ett år skulle jag också säga.
Citera
2021-01-23, 20:45
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
I höst, efter sommaren är vi tillbaks i normalläge.

Knappast som ´´vanligt´´ i höst . Haha tror du på det själv?
Citera
2021-01-23, 20:47
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Ja typ sommar med lite tur , då är nog dom flesta begränsningar väck

Hahahaha Komedi om ni är serriösa. Tror du på allvar att typ alla begränsingar är borta till sommaren? Du kommer bli mycket beviken
Citera
2021-01-23, 20:49
Medlem
Skidlifts avatar
50 år av mörker sa Alexander Bard

Det kommer hända mycket dom närmsta åren

-Negeruppror
-Uppror mot negeruppror
-Islamisering
- Uppror mot Islamisering
- Vaccinskandaler
- Gapande klimatmuppar
- Uppror mot gapande klimatmuppar
- AFS kommer över 4% Spärren
- 7 klövern intensivlipar över AFS
- Flera länder kommer vilja gå ur EU
- separaratisering av samhällen i västländerr mellan nationellister och globalister (t. Ex banker specifikt för det ena)
Citera
2021-01-23, 20:52
Avstängd
LisaLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Så är det. Är nästan övertygad om det du säger. Tidigast om ett år skulle jag också säga.

I denna takten som Sverige och andra länder vaccinerar så skulle jag inte heller tro på ett normalläge förrän tidigast nästa år.

Kanske inte ens då pga vissa fattiga länder inte har råd att skaffa vaccinet och därmed kommer de utgöra en risk då de troligen rör sig mot Europa. (ja jag syftar på negrer i gummibåtar).

Att vaccinerat majoriteten av de vanliga i Europa hade fungerat om man inte tog hit dessa Massor av smittade människor.
Citera
2021-01-23, 20:54
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Jag är lite trög och hänger med dåligt. Om (när) dom flesta är vaccinerade, varför skulle inte allt bli (någorlunda) normalt då? Det är en seriös fråga (inte retorisk sådan). Slutar inte pandemin då?
Citera
2021-01-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
World Economic Forum

Som grundades av?
Citera
2021-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
I denna takten som Sverige och andra länder vaccinerar så skulle jag inte heller tro på ett normalläge förrän tidigast nästa år.

Kanske inte ens då pga vissa fattiga länder inte har råd att skaffa vaccinet och därmed kommer de utgöra en risk då de troligen rör sig mot Europa. (ja jag syftar på negrer i gummibåtar).

Att vaccinerat majoriteten av de vanliga i Europa hade fungerat om man inte tog hit dessa Massor av smittade människor.

Fast det flygs redan in tusentals migranter. Och kommer fortsätta göra så. Deutom kommer det visa sig att vaccinet inte kommer utrota viruset. Vaccinet funkar redan nu extremt dåligt. Om vaccinet funkar så har vi ett dödstal långt ubder influensa då 99,999999% av dom som dör med viruset är över 70 år. Men alla vet att vaccinet inte fungerar oxh foök kommer fortsötta testas positivt. I synnerhet i höst. Fan ni kan verkligen inte räkna. Om vaccinet är 96% effektivt så är allt över då alla inom riskgruppen är vaccinerade. Dödstalet skulle då sjunka till 0,0000000002% dödlighet.
Citera
2021-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Vem uppfann och lanserade termen "The Great Reset"?
Det gjorde WEF. Och ja, jag har läst mycket i ämnet.
Citera
2021-01-23, 21:34
Avstängd
LisaLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Fast det flygs redan in tusentals migranter. Och kommer fortsätta göra så. Deutom kommer det visa sig att vaccinet inte kommer utrota viruset. Vaccinet funkar redan nu extremt dåligt. Om vaccinet funkar så har vi ett dödstal långt ubder influensa då 99,999999% av dom som dör med viruset är över 70 år. Men alla vet att vaccinet inte fungerar oxh foök kommer fortsötta testas positivt. I synnerhet i höst. Fan ni kan verkligen inte räkna. Om vaccinet är 96% effektivt så är allt över då alla inom riskgruppen är vaccinerade. Dödstalet skulle då sjunka till 0,0000000002% dödlighet.

Men kom igen??
Källa på dina påståenden och inte skriva på fyllan. Din svenska imponerar lika mycket som din kunskaper i detta ämnet.
Citera
2021-01-23, 21:38
Medlem
eyecreates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Som grundades av?

Judar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback