2021-01-20, 21:29
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det är överrepresentationen av etniskt, vita män jag störa mig på - varför skjuts dessa oftare än MENA?

Jag tror bland annat att det beror på att det är rätt så jämn fördelning av psykiskt sjuka missbrukare mellan vita och svartingar. Det är mest psykiskt sjuka missbrukare som får smaka bly.

Sedan ligger det nog en del i anarkotyrannispåret, alltså att polisen låter svartingarna hållas eftersom de vet att det blir kravaller vid minsta snedsteg, medan ingen bryr sig om en vit pundare får sitt.
Citera
2021-01-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Det ryktas om att polisen fortsatte skjuta och tömde ett magasin i BO.

Upplevs situationen tillräckligt hotfull får man räkna med det, allt enligt skolboken. Ordningsmakten kan sin sak ibland, det gick iallafall snabbt så något lidande var det iallafall inte tal om som jag förstår det, även det enligt skolboken antar jag. Buset och knarket måste stävjas även i små hålor som Härnösand.
Citera
2021-01-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burksatan
Upplevs situationen tillräckligt hotfull får man räkna med det, allt enligt skolboken. Ordningsmakten kan sin sak ibland, det gick iallafall snabbt så något lidande var det iallafall inte tal om som jag förstår det, även det enligt skolboken antar jag. Buset och knarket måste stävjas även i små hålor som Härnösand.

Bra skrivet och sammanfattat av situationen!
Citera
2021-01-20, 22:10
Medlem
Men era jävla blockmongoloider, diskutera istället vad den där dumma jävel hade gjort, varför han knivskar två personer och hur stort cp han var i övrigt.
Citera
2021-01-20, 22:24
Medlem
Namn på de skadade?
Citera
2021-01-20, 22:54
Medlem
Måste ju vaaaraaa en Finne, dom har alltid kniv!

Säkert en Finsk Tattare också! Grädde på moset och lök till laxen
Citera
2021-01-20, 23:07
Medlem
Är det helt seriöst ingen som har hört eller vet vilka två han skadade?
Citera
2021-01-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseblg
¨

Knarkhärva i Härnösand, sök själv för 17 muttrar.

Vilka var de två som blev knivskurna tror du? Varför tror du han knivskar dom? Vart var J*el när allt detta skedde?
Citera
2021-01-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseblg
Ja efter anchas historia.
Och vem är ancha ??
Citera
2021-01-21, 00:10
Medlem
Vi som bor i stan och kände/kände till M ställer oss samma fråga, vad fick honom att kniva på personer, han som definitivt INTE var känd vara våldsam? Var det en snedtändning eller blev han hotad/ rånad och stod med kniv i handen beredd att försvara sig själv ifall förövarna skulle komma tillbaka? Oavsett vilket så är det tragiskt att den här händelsen skulle få denna utgång, M var inte känd för att på något sätt vara aggressiv eller utåtagerande.. RIP M..
Citera
2021-01-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Och vem är ancha ??

(FB) Två personer knivskurna, gärningsman skjuten till döds av polis, Härnösand 2021-01-20
Citera
2021-01-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IYAH1
Måste ju vaaaraaa en Finne, dom har alltid kniv!

Säkert en Finsk Tattare också! Grädde på moset och lök till laxen

Jaja återgå till 70-talet igen, boomer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in