• 1
  • 2
2021-01-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Gillade också följande:

Hela stycket är såklart katastrof och det mest grundläggande, stämpeln med "HEMLIG" och hänvisning till aktuellt lagrum i OSL, saknas.

SPOT ON. Dokument med total sekretess ska hänvisas till lagrum i OSL. Och hemligstämplade dokument ska ha stämpel HEMLIG
För att förtydliga för alla där ute OSL=Offentlighets- och sekretesslagen.

Dessutom får vi inte glömma att nämna att Avdelningen för särskilda utredningar (SU) är till för att utreda andra poliser. Skulle Einar vara en informatör det INTE hamna hos SU, snarare NOA eller liknande

Det här är inget annat än falsk dokument. Tragiskt att ens komma på idén att att förfalska och sprida sånt här dynga. Finns många impulsiva ärthjärnor därute som kan agera på falsk info.

Och till åsnan JCBUZ, ta bort Youtube klippen. Med tanke på antalet följare du har gissar jag på att du gör dig skyldig grovt förtal. Du kommer behöva många swishar för att kunna betala det saftiga bötesbeloppet som väntar, isånafall
Citera
2021-01-16, 12:16
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2021-01-16, 16:46
Medlem
Sekretessbelagda och hemliga handlingar får inte stämpeln hemlig innan de passerar en viss gräns, när de lämnar huset eller liknande. Arbetsmaterial saknar märkning, eftersom all våran verksamhet är hemlig(inom alla yrkesgrupper som sysslar med konfidentiella uppgifter) tills den lämnas vidare och klassas innan den lämnas ut. Däremot har jag aldrig sett den där förklaringen som texten började med.
Senast redigerad av HiddenFreedom 2021-01-16 kl. 17:15.
Citera
2021-01-16, 17:56
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiddenFreedom
Sekretessbelagda och hemliga handlingar får inte stämpeln hemlig innan de passerar en viss gräns, när de lämnar huset eller liknande. Arbetsmaterial saknar märkning, eftersom all våran verksamhet är hemlig(inom alla yrkesgrupper som sysslar med konfidentiella uppgifter) tills den lämnas vidare och klassas innan den lämnas ut. Däremot har jag aldrig sett den där förklaringen som texten började med.

Sluta hjälp fienden! Resonemanget köper jag däremot, dock borde du på en sekund kunna avgöra att dokumentet är totalfake med väldigt låg tillförlitlighet.
Citera
2022-02-06, 11:25
Medlem
cnbizzzs avatar
Jcbuz fortsätter o göra rap musik om tabbar mm han har aldrig ens begått ett brott i hela sitt liv helt clean
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in