2021-03-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Så trist att se att hon gått ned sig fullständigt. Hon verkar minst sagt må dåligt. Psykos+droger?

https://www.instagram.com/p/B8tKMAZH2bI/

Länken funkar inte
Citera
2021-05-25, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LurkerJempa
Länken funkar inte

Inget nytt?
Citera
2021-11-24, 21:11
Medlem
Någon som har koll på henne nu?
Citera
2022-05-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Någon som har koll på henne nu?

Fick för mig att jag skulle läsa om henne nu på Lexbase. Ingen rolig läsning. För tre - fyra år sen hade hon fullständigt gått bärsärk mot folk. Slåtts å hotat med att stycka flera personer. Väst som en demon å uttryckt saker som: "Jag ska komma å ta dig..." Allt uppenbarligen p.g.a. att hon ej hade fått en cigarett hon hade bett om.. Sen hade hon blivit arresterad inne på Gekås utav väktare och hade då bl.a skallat en utav dem.
Citera
2022-05-27, 12:58
Medlem
mediokervitmans avatar
Jessica har för nåt år sedan varit hem till sitt ex och hans nya tjej och bankat på altandörren mitt i natten samt slagit in en ruta.
Tjejen som ska ha varit ensam hemma med Jessicas två barn blev rädd och sprang över till grannen. Jessica ska ha skrikit hora till tjejen och att hon ville träffa sina barn.

Hittar inte Jessica på några sociala medier, har hon tagit bort dem?
Citera
2022-07-13, 03:57
Medlem
werewolfmonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediokervitman
Jessica har för nåt år sedan varit hem till sitt ex och hans nya tjej och bankat på altandörren mitt i natten samt slagit in en ruta.
Tjejen som ska ha varit ensam hemma med Jessicas två barn blev rädd och sprang över till grannen. Jessica ska ha skrikit hora till tjejen och att hon ville träffa sina barn.

Hittar inte Jessica på några sociala medier, har hon tagit bort dem?
Hon återställde minnst två av sinna Instagram för nån månad sen och snackat om att hon skulle rädda dinna barn eller nått från nån pedofilhärva tror jag men nu verkar dom vara borta igen
Citera
2022-10-18, 01:44
Medlem
Är det någon som vet hur det går? Hittar inget på sociala medier.
Citera
2022-10-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .o0o.
Är det någon som vet hur det går? Hittar inget på sociala medier.

Hon var het då! Såg hennes Insta för ett antal år sen när hon var ihop med han som tog livet av sig.
Hon la ut bilder på sig själv där hon var bunden med bdsm grejer (rep, kula i munnen mm.) och redan då såg man att människan var trasig.
Vore skoj att se hur hon ser ut idag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback