Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-02, 09:02
  #769
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Hon har varit försvunnen i 2,5 år så HUR vet du att hon fortfarande medicinerar och är psykiskt instabil?

Moderator borde flytta tråden då detta inte är uppklarat, ligger kvar hos missing people och har förväxlats med ett annat fall.

https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/anita/

Jag har missat att försvinnandet ligger kvar hos MPS och flyttar tillbaks tråden till Försvunna personer då det är oklart om kvinnan är återfunnen.


Uppklarade försvinnanden --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2022-07-09, 18:44
  #770
Medlem
Är Anita hittad? Såg att en Anita var hittad vid liv på MP. Är det hon?
Citera
2022-08-07, 20:46
  #771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstrollett
Är Anita hittad? Såg att en Anita var hittad vid liv på MP. Är det hon?

Nej det verkar inte så, tyvärr.
Citera
2022-09-17, 17:38
  #772
Medlem
MorT2s avatar
Någon som har något nytt i fallet?
Citera
2022-10-21, 12:08
  #773
Medlem
Konstigt att adress okänd men syns i sökning på ratsit.

K*tj* ( *=a) Fl*ttner (*=i) som är efterlyst står kvar på sin adress.

hade A haft skyddat boende eller dolt ID skulle träff inte komma upp på ratsit.
Citera
2023-02-05, 22:20
  #774
Medlem
Länkarna till domen funkar inte, är det någon vänlig själ som har den och vill ladda upp den igen?
Citera
2023-02-19, 21:45
  #775
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vianayoshi
Länkarna till domen funkar inte, är det någon vänlig själ som har den och vill ladda upp den igen?

De var ett annat ärende. Inte samma.
Tror ni dom någonsin kommer hittas? Jag menar barnen växer ju, om dom lever hur gamla är dom idag?
Citera
2023-02-21, 18:37
  #776
Medlem
Skaraborg2s avatar
Barnens ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De var ett annat ärende. Inte samma.
Tror ni dom någonsin kommer hittas? Jag menar barnen växer ju, om dom lever hur gamla är dom idag?

Jag tror att det kommer att bli svårt men en enda oförsiktig kommentar någonstans kan räcka att de kommer kanske att kunna hittas.

Barnen växer och utseendet förändras. Även deras mor lär ha förändrat sitt utseende. Modern och barnen kan knappast befinna sig i Sverige. Hos MP står det att pojken är 11 år och tvillingflickorna 9 år. Datumet är den 2021-01-15. Vet inte om det var åldern då eller om det var åldern sommaren 2019.
Citera
2023-10-16, 01:23
  #777
Medlem
emazets avatar
Inget nytt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback