2021-01-12, 18:37
Medlem
Är det verkligen lagligt för skellefteå kommun att spara och dela med sig av personuppgifter så här? GDPR?
2021-01-12, 18:38
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Kan ju lika gärna vara nån som hittat halsduken på Myrorna.

I princip ja, men ... köper en random amerikan en inte-så-särskilt-jävla-snygg halsduk med texten Skellefteå utan att ens veta vad det är?
2021-01-12, 18:39
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
I princip ja, men ... köper en random amerikan en inte-så-särskilt-jävla-snygg halsduk med texten Skellefteå utan att ens veta vad det är?

Varför inte? Jag sticker ut hakan och påstår att det fanns folk med märkligare klädval på den där demonstrationen.
2021-01-12, 18:41
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Varför inte? Jag sticker ut hakan och påstår att det fanns folk med märkligare klädval på den där demonstrationen.

Okej, köper det.
2021-01-12, 18:41
Medlem
RedXs avatar
En annan fundering; vet man att mannen har befunnit sig inne i kapitoleum? På bilden befinner han sig ju utanför och gör sig väl därmed inte skyldig till något lagbrott?
2021-01-12, 18:42
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
En annan fundering; vet man att mannen har befunnit sig inne i kapitoleum? På bilden befinner han sig ju utanför och gör sig väl därmed inte skyldig till något lagbrott?

Halsduken hittades väl därinne? (Men visst: någon annan kan ju ha tyckt att den var så jäkla snygg att de ryckte av honom den.)
2021-01-12, 18:56
Medlem
Citat:
Halsduken hittades väl därinne? (Men visst: någon annan kan ju ha tyckt att den var så jäkla snygg att de ryckte av honom den.)

Källa på detta illa kvickt. Annars blir det en Trådsanning som så mycket annat här på Flashback. Och då kommer HELA jävla tråde diskutera om Halsduken varit innan/utanför ytterdörren. Tro mig jag har varit med förr.
2021-01-12, 19:01
Medlem
NemesisSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Källa på detta illa kvickt. Annars blir det en Trådsanning som så mycket annat här på Flashback. Och då kommer HELA jävla tråde diskutera om Halsduken varit innan/utanför ytterdörren. Tro mig jag har varit med förr.

https://www.expressen.se/nyheter/ske...fter-upproret/
2021-01-12, 19:11
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemesisSweden
https://www.expressen.se/nyheter/ske...fter-upproret/
Det ser ju ut som halsduken ligger utomhus där...
2021-01-12, 19:23
Medlem
Citat:
Kan ju lika gärna vara nån som hittat halsduken på Myrorna.
Du menar väl "The Ants"?
2021-01-12, 19:24
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Haha! En full utflyttad från Skel som förlorat halsduken i ett pokerparti?
2021-01-12, 19:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Haha! En full utflyttad från Skel som förlorat halsduken i ett pokerparti?

Hmm, jag tror du har nånting på gång där. Hållbaraste teorin hittills i tråden. Skell-halsduken är det sista man ger ifrån sig när man har spelat bort allt annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in