Han myglade in sin dotter på tv och nu pratar vi en en fasttjänst inte en projektanställning som är det vanliga med nya förmågor. Så nu kan hon sitta på sitt rum och pilla sig i naveln tills hon får pension.
Han lär enligt uppgift svära som en borstbindare när kameran är av. Det kan jag faktiskt tänka mig är sant...
// Roger P.
Ja, jag har jobbat med honom. Hade en tjänst i hans kontor på SVT Västerbotten på kvällstid. En kväll kommer Sverker in och börjar ifrågasätta vad jag gjorde i hans rum och svära vilt. Jag höll på att förlora kontrollen över tarmen, jag menar vad fan gör man när the Sverker börjar förhöra en? Amerikanarna borde anställa mannen till Guantanamo.
Ja, jag har jobbat med honom. Hade en tjänst i hans kontor på SVT Västerbotten på kvällstid. En kväll kommer Sverker in och börjar ifrågasätta vad jag gjorde i hans rum och svära vilt. Jag höll på att förlora kontrollen över tarmen, jag menar vad fan gör man när the Sverker börjar förhöra en? Amerikanarna borde anställa mannen till Guantanamo.
Vad hände sedan då, fick du sparken efter Sverkers förhör eller bad han om ursäkt för att han skällde på dig?
Vad hände sedan då, fick du sparken efter Sverkers förhör eller bad han om ursäkt för att han skällde på dig?
Inget av det. Jag stammade bara ur mig att jag var där på kvällstid och så vände han på klacken med en grymtning och gick. Jag jobbade inte MED honom, alltså Plus, utan på samma ställe som honom.
Han myglade in sin dotter på tv och nu pratar vi en en fasttjänst inte en projektanställning som är det vanliga med nya förmågor. Så nu kan hon sitta på sitt rum och pilla sig i naveln tills hon får pension.
Hon var i och för sig en både bra och omtyckt programledare för SVT:s naturprogram som fallit mig ur minnet helt nu... Och inte fan kommer jag ihåg hennes namn heller, trots att hon såg rätt bra ut
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!