När min pappa avled insåg jag att hans fru som är under förvaltarskap tillsammans med sin förvaltare skulle förstörs dödsboet och då jag fått veta av min pappa att jag skulle komma att ärva en mindre summa pengar och kvinnan var totalt omöjlig, kontaktade jag jurist kopplad till Fonus som hänvisade mig till tingsrätten där jag ansökte om boutredningsman till änka och förvaltarens vrede. Ett mycket känt mord gick samtidigt på tv eller något liknande och jag utgick ifrån att änkan hade psykos när hon drog upp det. Istället skrev jag till boutredningsmannen om dessa problem. Boutredningsmannen fick ett horn o sidan då sambon bortom min vetskap, bär samma efternamn som den person som mördats i ett känt fall. Detta måste då förvaltare och änkan snokat upp medan jag inte hade Facebook och främst var inriktad på att ordna begravningen och se till så mitt arv inte skulle stjälas. Istället motarbetades jag av alla inblandade trots att jag kontaktat advokat, tingsrätten, polis, överförmyndarnämnden. Ingen hjälpte mig utan tvärtom var samtliga instanser otrevliga, arroganta och undanhöll information. Även boutredningsmannen som dolt de flesta tillgångar jag frågat efter. När försäkring dök upp fanns inga papper och jag skuldsattes medan änkan skulle ärva allt trots att hon ljugit om att ingenting skulle finnas varpå jag fått gå till rätten. Denna försäkring försökte även överförmyndarrnämnden och boutredningsmannen hålla bortom min kännedom. Direkt maktkorruption. Jag har alltså gått rätt i allt jag sagt skulle finnas förutom att de papper min pappa skrev är borta och mina dåliga vibbar från tillfället då han avled eftersom jag inte kan bevisa något kring det. Jag har givetvis JO anmält liksom DO anmält. Men jag har inte hört något. Änkan som var en otrolig sabotör får inte öppna eget telefonabonneman men gå in i tvist mot mig förutom att ha förstört alla papper osv efter min pappa och även saboterat hans urnsättning medan jag inte ens fick hjälp att stoppa kremeringen då jag från flera håll fick veta att han inte under några som helst omständigheter ville kremeras och ovetande om det lurats till att godkänna kremeringen. Änkan hade otroligt bråttom med allt tills han var bränd, då var det inte lika viktigt och jag har ännu inte hört något snart halvåret senare, kring urnsättningen. Min pappa hade avlidit och jag tappade all ork efter att ha kämpat i två månader överallt och helt körts över med en kvinna så galen att hon knappt klarar sig i samhället men som för det svenska samhällets räkning fick göra min pappas död till ett helvete för mig. Alla inblandade parter begick fel mot mig och jag behöver en bra advokat som kan kräva en del av det hon sett till att få genom att förstöra papper etc då hon saknar skyldigheter och enbart har rättigheter som dödsbodelägare och jag därmed uteslutits och hennes och förvaltarens lögner gick före min pappas ord. Överförmyndarnämnden gick så långt att de kallade min pappas ord för hörsägen när han är källa samtidigt som de undanhöll försäkringen som kommit fram i samtalet jag få hade med dem.
Hela soppan tar mer energi än vad jag orkar med. Boutredningsmannen hade exempelvis fått uppgifter av mig om att pengar skulle komma in till min pappas konto men struntade i det varpå en helt annan advokat kontaktade mig med information om något hon skulle ha gett mig. Hela dödsboet är snurrigt och jag är inte insatt eftersom boutredningsmannen vägrar att sammanställa och skicka hem en fullständig information om min pappas dödsbo och jag ska sitta och pussla med mail enligt den här inkompetenta och oprofessionella boutredningsmannen som personal hos tingsrätten som tidigare varit riktigt oförskämda mot mig, lovordar för att förmå mig att inte anmäla vederbörande till Advokatsamfundet. Vilket jag givetvis kommer att göra då hon arbetar korrupt.
Men jag behöver advokat för att ordna de ekonomiska delarna och hade väl behövt mot änkan också. Saken är att de ordnat så jag skuldsattes pga att jag tvingades gå till tingsrätten som tilldelade en korrupt boutredningsman som var ovillig att arbeta. Eftersom jag mailat om alla problem har det enbart fakturerats.
Ledtråd till mordet är att det är mycket omskrivet här på Flashback med ytterst ovanligt efternamn. Jag är fullständigt övertygad om att jag är offer för korruption utan minsta tvekan.
Hela soppan tar mer energi än vad jag orkar med. Boutredningsmannen hade exempelvis fått uppgifter av mig om att pengar skulle komma in till min pappas konto men struntade i det varpå en helt annan advokat kontaktade mig med information om något hon skulle ha gett mig. Hela dödsboet är snurrigt och jag är inte insatt eftersom boutredningsmannen vägrar att sammanställa och skicka hem en fullständig information om min pappas dödsbo och jag ska sitta och pussla med mail enligt den här inkompetenta och oprofessionella boutredningsmannen som personal hos tingsrätten som tidigare varit riktigt oförskämda mot mig, lovordar för att förmå mig att inte anmäla vederbörande till Advokatsamfundet. Vilket jag givetvis kommer att göra då hon arbetar korrupt.
Men jag behöver advokat för att ordna de ekonomiska delarna och hade väl behövt mot änkan också. Saken är att de ordnat så jag skuldsattes pga att jag tvingades gå till tingsrätten som tilldelade en korrupt boutredningsman som var ovillig att arbeta. Eftersom jag mailat om alla problem har det enbart fakturerats.
Ledtråd till mordet är att det är mycket omskrivet här på Flashback med ytterst ovanligt efternamn. Jag är fullständigt övertygad om att jag är offer för korruption utan minsta tvekan.