2021-01-10, 02:18
Medlem
carltellin88s avatar
Om en dildo har naturlig form och är riktigt välgjord i bra material, kan ni säkert känna skillnad/säga att den ena är bättre än den andra... tex om en kille skulle ta er bakifrån och ha på en strapon istället för att köra in sin riktiga dolme...
Citera
2021-01-10, 02:22
Medlem
f30malmos avatar
Du får väl prova själv.

Men svar på frågan, det känns definitivt väldigt olika. Går inte att ta fel.
Citera
2021-01-10, 11:46
Medlem
Borttagnas avatar
För tjejer är det ju så mycket mer än bara kuken i fittan (och analen..)

Det är ju intimiteten. Mötet mellan människa och människa. Ögonkontakt. Hudkontakten..

.. Säger dem iallafall ...
Citera
2021-01-14, 06:30
Medlem
Självklart vet man skillnaden.
Citera
2021-08-01, 13:09
Medlem
Har riktigt bra och verklighetstrogna dildos hemma med dubbla lager. Men skulle aldrig gå att gissa fel på vad man blir påsatt med.
Dom fyller liksom olika syften, men oftast vill man ha riktig kuk.
Citera
2021-08-01, 20:44
Medlem
joyces avatar
En riktig kuk är ju varm men om någon skulle använda en varm strap on kuk så kanske det skulle vara svårt att känna skillnad. I alla fall om man bara små kör å retas med ollonet i yttre delen av fittan.
Citera
2021-08-08, 22:56
Medlem
Stinastyggs avatar
Självklart är det skillnad...
Jag fick 3 dildos av mitt ex för han orkade lika mycket som jag. Jag blev lite "kär" i dem för jag som jag ville och använde dem ofta. Mitt ex blev lite "svartsjuk'.
Så han blev lite mer på och sexet blev mycket bättre.
Citera
2021-08-08, 23:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Om en dildo har naturlig form och är riktigt välgjord i bra material, kan ni säkert känna skillnad/säga att den ena är bättre än den andra... tex om en kille skulle ta er bakifrån och ha på en strapon istället för att köra in sin riktiga dolme...

Kvinnor känner ingen fysiskt skillnad på en uppvärmd silikondildo och en kuk. Jag har gjort blindtester... Inga randomiserade kontrollstudier dock..
Citera
2021-08-09, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stinastygg
Jag fick 3 dildos av mitt ex för han orkade lika mycket som jag. Jag blev lite "kär" i dem för jag som jag ville och använde dem ofta. Mitt ex blev lite "svartsjuk'.
De blir väldigt svartsjuka och uppstressade när man plockar fram dildon av någon anledning.

En gång så började min pojkvän gråta när han kom på mig. Det verkar vara väldigt känsligt det där.
Citera
2021-08-09, 06:35
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
De blir väldigt svartsjuka och uppstressade när man plockar fram dildon av någon anledning.

En gång så började min pojkvän gråta när han kom på mig. Det verkar vara väldigt känsligt det där.

Säker på att det inte beror på att du runkar till andras mammor?

Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Hur ser din morsa ut TS. Jag behöver runka
Citera
2021-08-24, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stinastygg
Hur ofta använder du dom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in