2022-07-05, 09:41
Medlem
TechoNisses avatar
Jag beställde förra söndagen från rci och betalade,och fick de igår, riktigt potent och riktigt bra,nu har jag iof inte rökt från pulver på minst 3 år så kan vara därför. Men rekommenderar verkligen,de tar sin tid,inte precis värt att lägga till dagen efter leverans alternativet men kommer garanterat köpa fler gånger 😊
Citera
2022-07-05, 19:52
Medlem
Jakåps avatar
Rökte denna när HC hade den, psykos på varje bloss. Spolade ner skiten.
Citera
2022-07-18, 17:29
Medlem
Hur såg de ut? var de helt gult? bessa sist o då var de helt gult, vet att dom hade då 5f-mda-19 eller vad det heter, funka inte alls, fast dom sa att de var 4f-mdmb-****
Citera
2022-07-18, 21:20
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetarlivet
Hur såg de ut? var de helt gult? bessa sist o då var de helt gult, vet att dom hade då 5f-mda-19 eller vad det heter, funka inte alls, fast dom sa att de var 4f-mdmb-****
Japps de är helt gult, smakade absolut inget alls av pulvret men de gör de jag är ute efter,dock kort rus men vad ska man göra
Citera
2022-07-20, 13:14
Medlem
Hur mycket blanda du ut de på? Säg inte att man måste röka typ rent pulver :/
Citera
2022-09-24, 07:48
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Den här är beställd men ännu inte levererad. Jag har inte rökt cannabis på tio år och senaste rökmixen var antingen för fem eller tio år sedan det också — jag minns inte helt enkelt. Det var en tid sedan oavsett.

Jag kommer att blanda denna cannabinoid svagt, vad som än rekommenderas. Min tanke är 100 till 150 milligram substans på 30 till 35 gram tobak. Jag vill inte bli helt utslagen av bara en nypa, utan vill kunna styra upplevelsen själv. Svagt är bättre än för starkt, och det är ett mantra jag kommer att hålla starkt fast vid.

Förhoppningsvis levereras brevet med denna (och andra substanser) inom kort.
Citera
2022-10-08, 02:41
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Den här är beställd men ännu inte levererad. Jag har inte rökt cannabis på tio år och senaste rökmixen var antingen för fem eller tio år sedan det också — jag minns inte helt enkelt. Det var en tid sedan oavsett.

Jag kommer att blanda denna cannabinoid svagt, vad som än rekommenderas. Min tanke är 100 till 150 milligram substans på 30 till 35 gram tobak. Jag vill inte bli helt utslagen av bara en nypa, utan vill kunna styra upplevelsen själv. Svagt är bättre än för starkt, och det är ett mantra jag kommer att hålla starkt fast vid.

Förhoppningsvis levereras brevet med denna (och andra substanser) inom kort.

Ännu ingen leverans men jag hoppas fortfarande på att det ska levereras. Jag är oerhört intresserad av att testa dagens cannabinoider och jämföra med de äldre varianterna.

Vilka andra alternativ finns eller kan tänkas dyka upp inom kort? Vad tror ni?
Citera
2022-10-26, 02:38
Medlem
@EchoesOfSilence här du testat adbb?
Citera
2022-10-27, 20:40
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meshu
@EchoesOfSilence här du testat adbb?

Inte som jag känner igen. Vad heter den mer än ADBB? Finns det en tråd för den? Och när var den som mest aktuell?
Citera
2022-10-31, 17:46
Medlem
Nantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Beställde du? Funkade det eller?
Har nu lagt en beställning i månaden i ca. Ett år. Inte fått hem en enda beställning och omöjligt att få kontakt med dem. Jag kommer aldrig beställa från rci igen. Enough is enough
Citera
2022-10-31, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanto
Har nu lagt en beställning i månaden i ca. Ett år. Inte fått hem en enda beställning och omöjligt att få kontakt med dem. Jag kommer aldrig beställa från rci igen. Enough is enough

Varför fortsatte du beställa varje månad i ett helt år om inte ett enda dykt upp? Varför inte köpa där du vet att leverans är garanterad? Låter ju onekligen väldigt... Korkat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in