Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-03, 22:47
  #997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskspask
Hej och tack för ditt svar.

Vi båda har länkar på våra hemsidor som går till samma sidor. Den personen är min enda konkurent... så vem kan det vara då? Jag har pratat med dom företagen jag har deals med och dom skiter i och säger dom ger inte info om sina andra affiliates när jag visar dom länkarna han lagt i. Dom bryr sig helt enkelt bara om kunderna som kommer till dom och så länge dessa kommer.

Länkarna läggs enkelt in i wordpress panelen och när man klickar på bilden till en viss sida på min hemsida så går man vidare.
Jag kan noll inom hacking osv kan man säga ja, men använda wordpress allmänt är inga problem.
Då det programmet är gjort för vanliga människor att göra enkla sidor, samt vissa med gethjärna kan nog klara av en sida på wordpress med "billigt billigt" slogan på sidan.


Jag och den personen har Google Ads som enda källa, för min del än så länge till min SEO blir bättre. Och google har stängt ner mitt konto några gånger i väntan på att dom ska gå igenom mitt konto och se att jag följer deras policy. Enligt dom har någon anmält varje gång detta hänt...
Och efter utredningen så visar det sig att jag helt enkelt följt reglerna och kontot öppnas igen...

Så det är den jäveln som liger bakom detta. Jag tänkte då istället för att ta ner hans sida så kan jag slänga i mina länkar på hans sida då och då för lite gratis marknadsföring precis som han gjort mot mig många gånger!!!!!!!!



Gör om och gör rätt, du har givetvis loggar för inloggning på ditt admin konto på WP, kolla loggarna och se vilket IP det är, är det ett "normal" IP från en ISP (internet leverantör) och inte VPN/TOR ja då kan du anmäla denne för olaga intrång mm.
Istället för att leta hämnd på FB så kan du ju söka dig vidare till andra forum.

Mest troligt så har du inte uppdaterat dina plugins och det finns sårbarheter eller så har du ingen koll.


Du säger du har bättre SEO, jättebra men du har väl också köpt sökord utöver detta? Spenderar en bra summa på adsense? Går igenom google search console och kikar efter leads där för att förbättra din ranking och visibilitet?

Använder du semrush eller något annat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback