2006-05-24, 17:12
Medlem
Hard rock haleluhja

Jag har ett problem snubbar. När jag har klarat första banan så sparara jag och börjar på nästa bana... Sen när jag ska sluta spela så händer det något så sparningarna försvinner?! Iaf när jag ska spela sen igen så finns det inget "Load Game" Utan då äre bara trycka igång profilen sen start game och börja om från början Alltså Jag måste varvaspelet på första försöket för att ens kunna lira ju. Någon som har samma fel eller vet vad det är för fel? Jag kör securoom 1.2.2
Citera
2006-05-24, 18:42
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Jag har ett problem snubbar. När jag har klarat första banan så sparara jag och börjar på nästa bana... Sen när jag ska sluta spela så händer det något så sparningarna försvinner?! Iaf när jag ska spela sen igen så finns det inget "Load Game" Utan då äre bara trycka igång profilen sen start game och börja om från början Alltså Jag måste varvaspelet på första försöket för att ens kunna lira ju. Någon som har samma fel eller vet vad det är för fel? Jag kör securoom 1.2.2

Du trycker på start new game, väljer svårighetsnivå och där finns uppdragen du har låst upp.

Testade byta drivrutiner på datorn, spelet kraschar fortfarande.
Citera
2006-05-24, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RealTek
Jaså är det han som bankar på dörren? Han reagerar genom att ställa sig hukat i hörnet när jag öppnar dörren. Och jag kan fortfarande inte ta fram fejkgiftet.
Ingen som vet vad man ska göra när man hittat agenten i källaren? man kan ju inte gärna döda honom...
Citera
2006-05-24, 19:26
Medlem
Haha äre de fele då är jag ju största noobet NÄe men tack förhjälpen! Ska kolla nu
Citera
2006-05-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj

Om du går ut ur spelet så försvinner savesen från missionen, de finns bara kvar så länge du är inne och kör det missionet. Men när du väl har klarat missionet så ska den finnas kvar bland de andra klarade missions i "New Game".
Citera
2006-05-25, 01:36
Medlem
Jag undrar också var filmen i bergsvillan är, även jag har hittat filmen i videon men det verkar inte vara rätt band.
Citera
2006-05-25, 01:55
Medlem
KillLovelyPonys avatar
skitspel. fattar ingenting och är pisssvårt. har inte tålamodet för sånna här spel.

finns det ingen walkthrough ute snart?
Citera
2006-05-25, 02:24
Medlem
Mintoluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas__
Jag undrar också var filmen i bergsvillan är, även jag har hittat filmen i videon men det verkar inte vara rätt band.

Citera
2006-05-25, 03:48
Medlem
Finns en crackad release nu på torrentleech.org.
Citera
2006-05-25, 15:15
Medlem
Tja.. Har nu lirat spelet till banan: "watch out" eller nånting, iaf är det en massa tomtenissar överallt. På den här banan kunde man inte kasta iväg nåting som man plockat upp försökte med allt men efter senare forskning har jag märkt att andra har haft samma problem. Men jag klarade banan utan att dropa någonting,
Men efter jag sett min "rate" så stängdes spelet av och nu går det fan inte att starta... NÅGON som har en bättre version än det där jvla reloaded skräpet? Nån med samma problem?!

MVh Boxxxter

PS kul spel annars
Citera
2006-05-25, 15:30
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoXXXter
Tja.. Har nu lirat spelet till banan: "watch out" eller nånting, iaf är det en massa tomtenissar överallt. På den här banan kunde man inte kasta iväg nåting som man plockat upp försökte med allt men efter senare forskning har jag märkt att andra har haft samma problem. Men jag klarade banan utan att dropa någonting,
Men efter jag sett min "rate" så stängdes spelet av och nu går det fan inte att starta... NÅGON som har en bättre version än det där jvla reloaded skräpet? Nån med samma problem?!

MVh Boxxxter

PS kul spel annars

Version? Reloaded har bara crackat spelet, inte gjort en egen version av det. Tyvärr är det nog bara att vänta på en patch.
Citera
2006-05-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draugs Harg
Version? Reloaded har bara crackat spelet, inte gjort en egen version av det. Tyvärr är det nog bara att vänta på en patch.

Den stod som Reloaded på piratebay, bara så du inte tankar den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in