2021-01-23, 13:06
Medlem
Suzanne Reuter.

Gabriel Odenhammar (chauffören) spelade ju hennes son i Svensson Svensson.
Citera
2021-01-23, 13:32
Medlem
Hur vet ni att det är chauffören som är gabriel.
Står det nånstans eller syns det tydligt på bilden
Citera
2021-01-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
Fast Glenn Hysén har väl en tvillingsyster??

Och detta har ju inget med stjärntecknet Tvilling att göra.
Citera
2021-01-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
När Glenn Hysén var fotbollsproffs i England hade han Liverpools svartvita tröja på sig när han spelade. När han spelade i IFK hade han blåvit tröja. Han har varit med i Let’s dance och har en tvillingssyster. Men var honungen och lastbilen passar in vet jag inte.

Alla gissningar är ju fria, men personligen tror jag att Glenn Hysén inte är tillräckligt folklig, talangfull och rolig att ha som ICA-Stig. Men vi får väl vänta och se! Kanske kommer det någon ny reklamfilm med ledtrådar snart (om det inte redan kommit, har inte kollat).
Citera
2021-01-23, 13:48
Medlem
Jag har gissat på Kodjo Akolor på ICA:s sida, håller tummarna för att vinna presentkort men vill inte vara med i någon reklamfilm om jag vinner . Och det är ju stor risk för att jag vinner !
Citera
2021-01-23, 16:46
Medlem
gurrot72s avatar
Jag vet inte hur jag ska motivera det för det är ju så självklart.. Edward
Citera
2021-01-23, 17:16
Medlem
Jag gissade på Lasse Holm.. han känns lämpligt gammal, gick helt på pasta spåret där. Plus att den låten ska ha blivit framröstad till sämsta låt i England något år om jag inte missminner mig.

Men på tal om Glenn, har inte han varit med i lets dance också? (Moppdansen)
Citera
2021-01-23, 18:08
Bannlyst
Jag säger Darin. Motivering? Han är homosexuell OCH babbe och bör således tilltala betydande delar av ICA-reklamens tilltänkta publik. Kanske lite för ung(?) men det kan fixas i sminket.
Citera
2021-01-23, 19:05
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hahaha..... sure
Det är sant? Nu tog jag ingen print för trodde aftonbladet skulle skriva om det direkt och oklart om den ligger kvar, men gå in och kolla du
Citera
2021-01-23, 20:19
Medlem
Med tanke på att ICA ska bredda sortimentet till förmån för de allt större folkgrupperna från andra delar av landet, och att vi nu har haft två vita ICA-Stig i rad (gud förbjude) så kommer det såklart bli en man från något muslimland.
Citera
2021-01-23, 20:29
Medlem
Jag vet inte om det redan har nämnts, men i nån reklam så sa man att ledtråd skulle finnas i Loas avskedsavsnitt. Den enda ledtråd jag upptäckte där var väl att han sjöng med nån Göteborgsdialekt. Tack för mig, för 6 ljuva ååår...
Har ingen aning om ifall det är en nyskriven låt eller om den referera till nån artist. Dialekten borde tyda på att det är nån jävla go-gubbe som ska in. Kurt Olsson??
Citera
2021-01-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag vet inte om det redan har nämnts, men i nån reklam så sa man att ledtråd skulle finnas i Loas avskedsavsnitt. Den enda ledtråd jag upptäckte där var väl att han sjöng med nån Göteborgsdialekt. Tack för mig, för 6 ljuva ååår...
Har ingen aning om ifall det är en nyskriven låt eller om den referera till nån artist. Dialekten borde tyda på att det är nån jävla go-gubbe som ska in. Kurt Olsson??

Lasse Brandeby måste återuppstå först isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in