2021-01-30, 22:50
Medlem
Tribolts avatar
Jonas Gardell.
Citera
2021-01-30, 22:51
Medlem
Min röst landar på Maud Olofsson.
Citera
2021-01-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Då är det ju betydligt mer likt Björn Kjellmans hårfäste. Dessutom är Johan 1.88, så lång är inte personen som sägs vara Stig i filmklippet.
Och inte en enda ledtråd som stämmer in ens.
Eller?

Vi får la se 😝
Citera
2021-01-30, 23:10
Medlem
catos avatar
Jag vet, Babsan, !!!!
Citera
2021-01-30, 23:26
Medlem
Zoom008s avatar
Är det Björn Kjellman så kommer det vimla av afghaner i ICA-reklamen framöver. Han vurmar för dessa herrar och är tajt med föreningen "vistårinteut". Han var med i SVT och talade om hur mycket känslor han har för afghanska karlar som säger att dom är småbarn. Riktigt vidrigt om fanskapet dyker upp i min TV då man har svårt att värja sig. Avskyr fjollan sen han satt där i fåtöljen och vurmade.
Senast redigerad av Zoom008 2021-01-30 kl. 23:33.
Citera
2021-01-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekansson
ICA’s Insta story: två personer!?!

Troligt! Då kan flera av gissningarna stämma - ser ut som en äldre kvinna och en yngre man tycker jag
Citera
2021-01-30, 23:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekansson
ICA’s Insta story: två personer!?!
Berätta mer för oss som inte kan/vill titta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Mer som en man med höftproblem. Händerna och skorna är manliga. Det är svårt att se hudtonen, kan vara en ljushyad mörkhyad.

Man ser ju håret i tofs ovanför skylten (samma hårfärg som Reuter)
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Är det Björn Kjellman så kommer det vimla av afghaner i ICA-reklamen framöver. Han vurmar för dessa herrar och är tajt med föreningen "vistårinteut". Han var med i SVT och talade om hur mycket hjärta han har för afghanska karlar som säger att dom är småbarn. Då vidrigt om fanskapet dyker upp i min TV då man har svårt att värja sig från denna reklamsåpa.
Tror du på allvar att det är skådespelarna som skriver manus till reklamfilmerna, eller tror du kanske att du ser på en dokumentär? Eller är du bara dum i hela h...det?
Citera
2021-01-30, 23:32
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tror du på allvar att det är skådespelarna som skriver manus till reklamfilmerna, eller tror du kanske att du ser på en dokumentär? Eller är du bara dum i hela h...det?
Nej, men Björne kommer kräva att afghaner och somalier ska få roller med hot om att annars säga upp sig eller stämma TV4 alternativt ICA för rasism. Dessa miljöpartister och aktivister har större makt än du tror. Har du trott att det är en dokumentär från ICA? Undrar eftersom du frågade mig.
Citera
2021-01-30, 23:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nej, men Björne kommer kräva att afghaner och somalier ska få roller med hot om att annars säga upp sig eller stämma TV4 alternativt ICA för rasism. Dessa miljöpartister och aktivister har större makt än du tror.
Och vad skulle en sådan stämning leda till menar du? Tror du ens Aftonbladet skulle bli upprörda över att/om Björn inte lyckades inkvotera afghaner i Ica-reklamen?
Är du någonsin ute i riktiga världen eller törs du inte?
Citera
2021-01-30, 23:38
Medlem
Har Sven Melander varit uppe? Hade varit sjukt kul, tänk er Sven Melander vs. Paul Tilly i ändlösa komiska happenings.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in