Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-12-26, 03:05
Avstängd
bithaxs avatar
Är det någon slags nedärvd instinkt att de ska ge ljud ifrån sig eller är det bara nått de sett i porrfilmer och trot att de måste göra?

Personligen yttrar jag inte ett jävla ljud under sex.
Citera
2020-12-26, 03:07
Medlem
Varierar väldigt. Knulla fler så lär du upptäcka det.
Citera
2020-12-26, 03:10
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Varierar väldigt. Knulla fler så lär du upptäcka det.
Så är det, jag skulle säga att ca 50% av alla luder jag knullat stönade. Och man har väl avverkat runt hundra stycken i denna kampanj.
Citera
2020-12-26, 03:15
Medlem
Bara fåntrattar som stönar. De bästa knullen jag haft med prominenta damer har väl uttryckt njutning men inte i form av porrfilmsstön.
Citera
2020-12-26, 03:16
Medlem
BigIvars avatar
Kvinnor låter för fan hela tiden.
Citera
2020-12-26, 03:17
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Det är för att mannen får svårare att hålla sig när tjejerna börjar ge ifrån sig sköna ljud. Fejkljud kan dock ha motsatt effekt för vissa.

Tjejerna gillar när mannen sprutar helt enkelt.
Citera
2020-12-26, 03:31
Medlem
F.Hansens avatar
Ja det får väll stöna om de vill. Dock irritersamt med japanska kvinnor som låter som att de jämrar sig, iiiih ih ih ihhhhhiiihhiiiii. Störigt.
Citera
2020-12-26, 03:38
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ja det får väll stöna om de vill. Dock irritersamt med japanska kvinnor som låter som att de jämrar sig, iiiih ih ih ihhhhhiiihhiiiii. Störigt.
Det är intressant hur luder från olika delar av världen stönar, nu när du påpekar om de Japanska fittludrena. I Thailand tex så brukar det låta "oi oi oi oi". Ett negressluder från Burundi brukade låta uuuu uuuu uuu samt ett fejkat gråtande ljud, riktigt bisarrt och avtändande.
Senast redigerad av XX-Ambar 2020-12-26 kl. 03:41.
Citera
2020-12-26, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Det är intressant hur luder från olika delar av världen stönar, nu när du påpekar om de Japanska fittludrena. I Thailand tex så brukar det låta "oi oi oi oi". Ett negressluder från Burundi brukade låta uuuu uuuu uuu samt ett fejkat gråtande ljud, riktigt bisarrt och avtändande.

Lägg ner, håll dig till runkandet.
(FB) Könssjukdom, låt inte den som smittade dig få veta! Haha!

Till TS, kvinnor liksom män stönar/låter när det är riktigt jävla skönt. Ren biologi, kvinnor har f:ö inget evolutionsmässigt att vinna på orgasm - trots det kan de få multipla under en akt. Det och det bör vi män uppmuntra!
Senast redigerad av deliciousdelux 2020-12-26 kl. 04:01.
Citera
2020-12-26, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Kvinnor låter för fan hela tiden.
Så är det. Kvinnor ger uttryck för sina känslor, oavsett vad som händer. Oh, hihi, aoh, ahhahhahh ...
Citera
2020-12-26, 07:21
Bannlyst
Det kan bero på att kvinnan vill säga att mannen gnuggar sig rätt.

Jag tror mycket på biologi och hur folk och djur i sin ensamhet beter sig.

Karl Marx sade en gång. "Intresset ljuger inte" och det finns en poäng i det.

Så här på annandagen. Sophie Sholl. En tjej som kämpade emot nazisterna genom sitt nätverk "Den vita rosen". Hennes tankesätt är något jag bär med mig. "Man måste vara mjuk i hjärtat men hård i tanken.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Scholl

Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Är det någon slags nedärvd instinkt att de ska ge ljud ifrån sig eller är det bara nått de sett i porrfilmer och trot att de måste göra?

Personligen yttrar jag inte ett jävla ljud under sex.
Senast redigerad av Varsamt 2020-12-26 kl. 07:36.
Citera
2020-12-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Lägg ner, håll dig till runkandet.
(FB) Könssjukdom, låt inte den som smittade dig få veta! Haha!

Till TS, kvinnor liksom män stönar/låter när det är riktigt jävla skönt. Ren biologi, kvinnor har f:ö inget evolutionsmässigt att vinna på orgasm - trots det kan de få multipla under en akt. Det och det bör vi män uppmuntra!

Kvinnor stönar för att de tycker det är skönt. Kvinnor tappar tid o rum på ett sätt som män inte kan. Kvinnor njuter mer av sex.
Sedan har vi det fysiska. Man kör en stor jävla pistong fram o tillbaka i dem. Klart det påverkar lungorna. Luft kommer ur lungorna med hjälp av snoppens rörelseenergi. Passerar luft stämbanden så blir det lätt ljud.

Angående orgasmen så har du fel. Den har en betydelse eftersom livmodertappen doppas ner i spermapölen i slidan. Orgasmen krampar slidan så hela tappen doppas flera gånger vid varje orgasm. Således har du som kvinna lättare att bli gravid om du får orgasm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in