• 1
  • 2
2020-12-25, 19:28
Medlem
Först vill jag att ni lyssnar på: https://youtu.be/WQFlu4L_iAU

Vad är det för jävla framtid vi ska ha. Jag har nollförståelse för det som sker i vårt land. Är den här utvecklingen verkligen det ni vill ha? Jag trodde verkligen mer om svenskar och det nordiska folket om vi faller oss platt.

Frågeställningen är hur fan tänker ni som är positiva till att förgöra Sverige med invandring och gynna globalister? .
2020-12-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unizozz

Vad är det för jävla framtid vi ska ha. Jag har nollförståelse för det som sker i vårt land. Är den här utvecklingen verkligen det ni vill ha? Jag trodde verkligen mer om svenskar och det nordiska folket om vi faller oss platt.

Frågeställningen är hur fan tänker ni som är positiva till att förgöra Sverige med invandring och gynna globalister? .

Fin film!
Gå ut och organisera motstånd mot massinvandringen och globaliseringen. Du blir visserligen statens och medias fiende, men det finns några miljoner som tänker som du också. Var inte rädd, det löser sig.
2020-12-25, 19:53
Medlem
Riddarhusets avatar
Den italienska nationalsången. Eller engelska. Ryska, finska, tjeckiska, tyska,danska och norska.
Om vi snackar musik alltså.
Tror du att någon svarar här som vill förgöra Sverige?
Men globalisering har sina fördelar om man inte blandar ihop det med invandring.
2020-12-25, 19:55
Medlem
REWalls avatar
Citat:

Mycket vacker spelning av vår Nationalsång.

Vi icke-PK lägger vår röst på denna.

PK röstar på Zlatans version som gick i Volvo-reklamen.
2020-12-25, 20:03
Nästan motsatsen till vad Sverige är idag.
Se hur folk har det. Ohälsan m.m. Räcker inte det för att konstatera att politiken är totalt misslyckad på nästan alla sätt och viss, för nästan alla...
Vem kan med handen på hjärtat säga att dom mår bra, känner hopp och är lyckliga...?
2020-12-25, 20:10
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Frågeställningen är hur fan tänker ni som är positiva till att förgöra Sverige med invandring och gynna globalister?
Jag är inte positiv till att förstöra Sverige. På vilket sätt har invandringen gjort ditt liv sämre?

Jag har inte märkt att invandringen skulle gjort mitt liv sämre på något sätt.

Dom som bor i förorten och tror att invandrare förstör deras liv kanske ska ta sig en rejäl funderare och flytta till landet eller nån mindre ort? Problemet löst?
2020-12-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Jag är inte positiv till att förstöra Sverige. På vilket sätt har invandringen gjort ditt liv sämre?

Dom som bor i förorten och tror att invandrare förstör deras liv kanske ska ta sig en rejäl funderare och flytta till landet eller nån mindre ort? Problemet löst?
Håller med.
2020-12-25, 20:23
Medlem
Citat:

Precis, varför lösa problemet när man kan fly i sitt eget land??
2020-12-25, 20:28
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
Precis, varför lösa problemet när man kan fly i sitt eget land??
Skrev aldrig att jag flytt någonting.

Men ifall man råkar känna sig fången i ett hus med "hemska invandrare" som grannar så kan man ju tipsa om att flytta är ett alternativ FÖRUTSATT att man tror att dom försämrar ens livskvalitet.
2020-12-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt55
Nästan motsatsen till vad Sverige är idag.
Se hur folk har det. Ohälsan m.m. Räcker inte det för att konstatera att politiken är totalt misslyckad på nästan alla sätt och viss, för nästan alla...
Vem kan med handen på hjärtat säga att dom mår bra, känner hopp och är lyckliga...?
Politiken må vara förkastlig för de flesta av oss som bor här.
Men jag är inte så säker på att den är misslyckad.
Det beror väl på vilket och vilka mål politikerna har och har haft?
2020-12-25, 20:57
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Politiken må vara förkastlig för de flesta av oss som bor här.
Men jag är inte så säker på att den är misslyckad.
Det beror väl på vilket och vilka mål politikerna har och har haft?
Politiker är tillsatta av folket för att i alla lägen tjäna folket. Politiker kan inte ha något annat mål än detta, för då är dom inte politiker, så som görs gällande.
2020-12-25, 20:59
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:

Försämrad pension
Tiggare på gatan
Polisen kan inte göra sitt jobb
Överbelastad sjukvård
Rån mot barn
Inbrott
Överfallsvåldtäkter
Underfinansierad försvar
Stökig skola
Höjda skatter
Terrorhot
Festivalvåldtäkter
Pensionärsrån
inkompetent personal som inte klarar språket
Nedskärningar i kommunen
Otrygghet
Förlängda bostadsköer
Hedersvåld
Djurplågeri bla mot igelkottarna
Klankrig på fotbollsmatcher
Företag lämnar landet
Droghandel
Skjutningar
Rasande skolresultat
Ökad okvalificerade arbetslöshet
Antisemitism
Kulturell homofobi
Kulturell Sexism
Mindre budget till bistånd
Manligt överskott i landet
Röstboskap för vänsterpartier i riksdagen.
Fattigpensionärer
Barnfattigdom
Fler uteliggare
Försämrad välfärd

Nej detta kommer inte påverka dig eller närstående. Du ska inte heller känna något för dina potentiellt utsatta landsmän i övriga landet.
Du är den perfekta svensken.
Somna om.
Senast redigerad av ReiseReise 2020-12-25 kl. 21:13.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in