Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-19, 17:33
  #169
Medlem
Såg till min förvåning att han är med i Filip & Fredriks program "Alla mot alla" och tävlar tillsammans med Henrik Jonsson.

Och herre min gud vad tråkig han är. Totalt intetsägande. Han är lika underhållande som en torktumlare. Knastertorr, fåordig och totalt humorlös.
Citera
2022-10-27, 20:35
  #170
Medlem
Satt i Cmores studio igår. Så sjukt tråkig att lyssna på, tillför ingenting speciellt trots sin erfarenhet heller i en studio.

Förstår nog varför han misslyckas som tränare
Citera
2023-06-17, 18:18
  #171
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Har hört många gånger från olika folk att han är en neger. Går det dessutom dåligt så är jag 100% säker på att bönderna och wt som håller på helsingborg flippar ur och beter sig som neandertalare.

.....

Eftersom hans pappa är från Västafrika (Kap Verde närmare bestämt) så är han vad man fortfarande i många länder på södra halvklotet brukar kalla för mulatt.
Om det sen gör honom till neger hos okunnigt patrask är väl att skita i, vem bryr sig om vad de tycker om något?
Citera
2023-07-17, 13:54
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Satt i Cmores studio igår. Så sjukt tråkig att lyssna på, tillför ingenting speciellt trots sin erfarenhet heller i en studio.

Förstår nog varför han misslyckas som tränare

Kanske som tränare men som spelare var han helt grym! Henke Larsson <3
Citera
2024-03-03, 17:39
  #173
Medlem
Klagar på att han inte betraktar sig som svensk.

"– Jag betraktar mig själv som en utlänning. Jag vet inte vad jag är om jag ska vara ärlig, säger Larsson, vars afrikanska drag har blivit mer visuellt framträdande med åren, till Guardian."

"Såväl faderns rötter i tredje världen som det svenska samhället kan vara orsaken till att han inte känner sig som svensk, säger han. Först när han slog igenom började han känna sig som en del av det svenska samhället."

https://www.friatider.se/henke-larss...alv-som-svensk

https://www.theguardian.com/football...medium=twitter

1. Man är vad man gör sig själv till. Väljer han att aktivt ta avstånd från Sverige och det svenska folket så är det HANS val, men han ska ta mig fan inte klaga sedan. Vill han inte vara en del av folkgemenskapen så kan han dra till Kap Verde. Problemet med blattar och afrikaner är att de alltid ska dra rasistkortet och göra sig själva till det största offret ni någonsin har sett i 10 fall av 10.

2. Han lyckades bra som fotbollsspelare, men därefter har det inte gått så väl med de andra sakerna han företagit sig.
Citera
2024-03-03, 17:47
  #174
Medlem
Var bor han idag, Sverige, Spanien eller var?
Citera
2024-03-05, 18:03
  #175
Medlem
Nu när Henke är på tapeten igen så kom ett gammalt minne tillbaka. I början av 90-talet träffade jag två fryntliga skåningar som hade lite att säga om Henke. Det var något om att hans mamma gullade mest med Henke för att han var så duktig på fotboll, han var lite favoriserad. De fryntliga skåningarna var på något sätt bekanta med Henkes brorsa och hävdade att brorsan var en riktigt duktig schackspelare men att denna talangfulla sida inte var lika mycket värd inom familjen. Jag tolkar det som att Henke hade två bröder, en yngre som gått bort pga narkotikamissbruk och en äldre, som jag undrar är schaktbegåvningen? Någon som känner till denna schacktalang och var/är han så duktig som de fryntliga skåningarna beskrev det?
Citera
2024-03-06, 13:53
  #176
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Var bor han idag, Sverige, Spanien eller var?

Bor i HBG

https://www.ratsit.se/19710920-Edwar...wrmYmNIVyIuGHw
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback