2020-12-23, 08:00
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Menar du att BO skulle ha gjort inbrott hos sig själv? Låter inte troligt.

Så...

Vem är BO?
Vilken adress skedde det på?
BO?
vill du förklara vem du menar?
adressen där rutorna blev krossade är brottsplats.
GM är död.
Citera
2020-12-23, 08:04
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Attackerad? Haha trams.
Han har väl höjt näven mot snuten så fegisen drog fram pickadollen o avrättade honom. Snuten kommer garanterat frias, så brukar det bli i detta landet.

Jag som betalar snutens lön kräver att snuten kan hantera en trängs situation. Idag ska man anställa allt annat än duktiga och vältränade män så att snuten skjuter hej vilt får vi vänja oss vid
du "betalar snutens lön"?
knappast.

att vara kriminell ska straffa sig, antingen omedelbart eller med tiden.
det är billigare att det sker direkt, som i detta fallet.
om du skulle betala "snutens lön" så borde du väl vara glad att du slipper betala den kriminelles vistelser på anstalter och andra inrättningar. jävligt mycket mer kostsamt.
idiot.
Citera
2020-12-23, 08:04
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Attackerad? Haha trams.
Han har väl höjt näven mot snuten så fegisen drog fram pickadollen o avrättade honom. Snuten kommer garanterat frias, så brukar det bli i detta landet.

Jag som betalar snutens lön kräver att snuten kan hantera en trängs situation. Idag ska man anställa allt annat än duktiga och vältränade män så att snuten skjuter hej vilt får vi vänja oss vid

Håller med dig. Det känns otryggt med poliser som inte klarar av att ha is i magen i trängda situationer. Lika otryggt som det känns med alla gansters. Och det känns definitivt inte bra att, de alltid kommer undan.
Senast redigerad av Kajah 2020-12-23 kl. 08:07.
Citera
2020-12-23, 08:07
Medlem
Torsuss avatar
Här luktar det pundare lång väg.

Poliser har berättat att när personer som är påverkade av knark och får ett raseriutbrott så går det inte att stoppa dom med mindre att man trycker av en direkt dödande kula. Det räcker inte med att sätta kulan i benet, de känner ingen smärta utan bara fortsätter att avancera
Citera
2020-12-23, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus

Poliser har berättat att när personer som är påverkade av knark och får ett raseriutbrott så går det inte att stoppa dom med mindre att man trycker av en direkt dödande kula. Det räcker inte med att sätta kulan i benet, de känner ingen smärta utan bara fortsätter att avancera

Obeväpnade pundare ska väl 2 Poliser kunna klubba ner med med batongerna/OC-sprayen?
Citera
2020-12-23, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
En ihjälskjutning kräver ingen sjukvårdstid ingen konvalescens ingen rehabilitering ingenting. Så kan det gå

Troligen för poliserna som var med.
Citera
2020-12-23, 08:29
Medlem
Citat:

Polisen när de skjuter försöker träffa mitt i kroppen. Det är bara på film de siktar och träffar benet.
Citera
2020-12-23, 08:30
Medlem
johnjohns avatar
Utan att veta ett dyft kan jag konstatera att om någon skulle försöka bryta sig in hos mig och polisen kom och sköt ihjäl vederbörande så skulle jag ej gråta.
Citera
2020-12-23, 08:42
Medlem
Smålands-Tidningen har bilder på avspärrningar, de här här. Det är ett gruppboende vad jag förstår. Artikeln säger inte så mycket mer än det Polisen redan gått ut med. https://goo.gl/maps/quJwAxGYWwcGwMCz5
Citera
2020-12-23, 08:42
Medlem
Kajahs avatar
Citat:

Sluta titta på film 😂
Citera
2020-12-23, 08:45
Medlem
Om man går till attack mot polis får man skylla sig själv. Trist på ett människoliv men man gör sina val här i livet.
Jag har en nära anhörig som förlorade en vän på detta sätt, dvs polisen sköt verkanseld i nödvärn och mannen dog. Trauma för närmaste anhöriga, men samtidigt inte mer än rätt.
Vi behöver ha en hård polis för att hantera den här utförsbacken Sverige har blivit.
Citera
2020-12-23, 08:53
Medlem
Jaha, då sköt de en svensk igen då. Inga kravaller eller politikerbesök. Undrar när ordningsmakten kommer bli lika tuffa mot invandrare?

Hoppas att de bara tränar och tuffar till sig med de här skjutningarna på downisar och svenska tjuvar för att kanske nästa år även låta dårarna i "utanförskapet" få smaka på samma medicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in