• 2
  • 3
2022-07-03, 10:06
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Töntgrej vet jag inte, snarare ett hot mot vår frihet. Jag har människor jag vill stötta som pga världsläget bara kan ta emot BTC men jag får inte köpa. Dvs de fattar mina politiska och etiska beslut.

Det är definitivt en inskränkning av vår frihet. Vägen framåt är att använda bankerna så lite som möjligt, för att så småningom övergå till att bara använda bitcoin. I dagsläget fungerar kombinationen fysiska kontanter för lokala köp och bitcoin för onlineköp ganska bra. Men det är svårt att vara helt utan bankkonto på grund av räkningar.
Citera
2022-07-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpMagiC
Swedbank har blockerat mitt kort för användning på binance efter två köp. Funderar på att byta bank, vilka banker är mer kryptovänliga eller låter en iaf handla krypto oavsett? Är det många som har liknande problem?

Danske bank.
Citera
2022-07-03, 19:52
Medlem
Nedomanskys avatar
Köpte btc hos Safello via Swish/swedbank köpet av btc gick bra men jag kunde inte flytta eller överföra mina btc. Kontot hamnade i säkert läge vilket innebär att jag bara kan köpa o sälja btc. Beror detta på Safello eller Swedbank?
Citera
2022-07-04, 02:34
Medlem
Safello
Citera
2022-07-04, 16:37
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Safello

Var det svaret på min fråga?
Citera
2022-07-04, 16:43
Medlem
swedbank suger som stängde av mig när min polare lånate ut 13k genom swish har nordea nu
Citera
2022-07-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Var det svaret på min fråga?

Korrekt.
Citera
2022-07-04, 17:40
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Korrekt.

Ok, tack
Dock lite märkligt att sidan jag skulle betala till rekommenderade swish/safello som betalningsalternativ...
Citera
2022-07-05, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ok, tack
Dock lite märkligt att sidan jag skulle betala till rekommenderade swish/safello som betalningsalternativ...

Maila Safellos kundtjänst och förklara att dom ska släppa spärren.
Säg att du köper BTC pga investering.
Citera
2022-08-23, 23:08
Medlem
Nasofermens avatar
Jag kör kombinerat med exodus och trust wallet och betalar alltid med mitt visakort jag fått från marginalen bank via bankID på appen 🤔
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in