Ska ha muntlig examination via hermods i zoom. Har aldrig använt zoom förut så kan man ha flera flikar uppe? Elr kommer sidan typ stängas ner då? Vill ha anteckningar på sidan av zoom programmet/ busen, hjälp mig fort fort fort
Ingen kommer antagligen vilja se din skärm delas samtidigt som du gör själva examinationen. Däremot kommer de antagligen vilja se dig i bild eftersom det är ett videomöte och då syns det ganska tydligt om en person sitter och läser innantill. Ska du, som jag förmodar av tidigare inlägg, försöka mygla till dig ett lite bättre betyg hade jag rekommenderat att du istället låtsas att du inte får igång din webbkamera och kör korta stödord till hjälp.
Underbart, fuska hos hermods ! Man undrar vad avsikten är? En artbetsgivare som ser att någon studerat vid hermods kommer ju ändå aldrig bry sig om vad resultatet blev utan avvisa den direkt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!