Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2020-12-20, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Ditt tidigare inlägg hintar starkt mot att du tror att det är så. Så jävla lat comeback "har jag ordagrant sagt att det inte förekommer?". Läs ditt tidigare inlägg där du skriver skit som: "varför skulle invandrare skrika rasistiska saker om svenskar på sitt eget språk? Då förstår ju inte svenskarna vad de säger. Finns ju ingen logik med det"

Men ska jag tolka ditt "har jag sagt att det ej förekommer?" Som att du visst menar att det förekommer?
Tror gör man i kyrkan. "hint och hint".

Att invandrare aldrig säger fula ord på sitt egna språk mot svenskar har jag inte sagt. Däremot är det dumt att påstå att invandrare aldrig säger fula ord till svenskar på svenska.
Citera
2020-12-20, 21:13
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragefuel
Tror gör man i kyrkan. "hint och hint".

Att invandrare aldrig säger fula ord på sitt egna språk mot svenskar har jag inte sagt. Däremot är det dumt att påstå att invandrare aldrig säger fula ord till svenskar på svenska.
Skrev du det sista rätt? "Däremot är det dumt att påstå att invandrare aldrig säger fula ord till svenskar på svenska"? Vem har ens påstått det isåfall?
Citera
2020-12-20, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Skrev du det sista rätt? "Däremot är det dumt att påstå att invandrare aldrig säger fula ord till svenskar på svenska"? Vem har ens påstått det isåfall?
Vad är du ute efter?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in