Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-16, 17:39
  #361
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Haha, vilka tomtar. Snacka om att göra sig till allmänt åtlöje.

Det är precis vad du också gör fast du sitter gömd och skyddad i ett anonymt forum, att du slår på en människa som redan ligger beskriver mycket väl vad du själv är för en slags människa, du sitter och kastar skit och förlöjligar en annan människa som helt uppenbart inte mår speciellt bra och så inbillar du dig själv att du skulle vara bättre, men det är du inte förstår inte? du är sämre mycket sämre glöm inte det, du är sämre.... Du är en rädd liten lus glöm inte det....
2020-12-16, 18:02
  #362
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Det är precis vad du också gör fast du sitter gömd och skyddad i ett anonymt forum, att du slår på en människa som redan ligger beskriver mycket väl vad du själv är för en slags människa, du sitter och kastar skit och förlöjligar en annan människa som helt uppenbart inte mår speciellt bra och så inbillar du dig själv att du skulle vara bättre, men det är du inte förstår inte? du är sämre mycket sämre glöm inte det, du är sämre.... Du är en rädd liten lus glöm inte det....
Nejmen ojdå, känner du dig träffad eller vad är grejen?
Jag slår inte på en människa som redan ligger, jag skrattar åt två mindre lyckosamma individer som (med hot om våld) försöker styra och ställa, men istället gör sig till allmänt åtlöje. Hoppsan.
2020-12-16, 18:05
  #363
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Sådär nu har jag tipsat I*a om denna tråd så nu är det bara att avvakta och se vad som händer.
Nu kanske de skickar Hells Angels på mig med? Nu har jag nog gjort bort mig.
https://anonfiles.com/n1ncAcz5pb/cropped_jpg

Någon som vet hur det går för hyresvärden? Någon här i tråden hade ju sett dem på ett tåg, kan man hoppas att det är påväg att flytta nu?
Har genierna svarat ännu?
2020-12-16, 18:17
  #364
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
https://www.facebook.com/kev*n.englund.10

https://www.facebook.com/*da.ivchenkohansen.5

*=i

Snubben ser ut som en som vill vara medlem hos HA, som dock inte ens lyckades bli en "hangaround". Hur stor är den här klubben "Satans Few"?
__________________
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-12-16 kl. 18:19.
2020-12-16, 18:19
  #365
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Snubben ser ut som en som vill vara medlem hos HA. Hur stor är den här klubben "Satans Few"?

Med tanke på att det är en klubb från tv-spelet GTA så är det nog bara han. Hon kanske är med också, så de är satans få
2020-12-16, 18:21
  #366
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Med tanke på att det är en klubb från tv-spelet GTA så är det nog bara han. Hon kanske är med också, så de är satans få

Haha, ja det låter inte som någon större klubb.
2020-12-16, 18:34
  #367
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Har genierna svarat ännu?

Deras kontantkort är nog på noll.
2020-12-16, 18:47
  #368
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Är det inte ”böter” att hota med HA och Bandidos ?

Hände mig för 6 år sedan! Blev hotad av en som ”var med” i hbg. problemet var att via en annan kom jag i kontakt med 2 killar i HA! Och kan säga den killen som hotade med dom i början gör nog aldrig det igen

Berätta vad som hände. 😮
2020-12-16, 18:55
  #369
Medlem
When6Loves9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Har genierna svarat ännu?
Haha nej men hon har läst meddelandet iaf men inget svar och jag är inte blockad än iaf
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Deras kontantkort är nog på noll.
Ja mest troligt att så är fallet. Intressant dock om de bor kvar i lägenheten eller inte, någon som sitter på mer info ?
2020-12-16, 18:56
  #370
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Deras kontantkort är nog på noll.
Jahap, vi får väl vänta tills veckopengen/socialbidraget ramlar in.
2020-12-16, 18:59
  #371
Medlem
Sherrycolas avatar
Är det någon som har plockat ut domar på K*vin *nglund ännu? Tänkte så jag slipper slösa mina julklappspengar.
2020-12-16, 19:02
  #372
Moderator
blomvattnares avatar
Detta har utvecklats till en skvallertråd om icke offentliga personer, och om brott har begåtts är det i alla fall inte i fokus i denna tråd.

Tråden låses medan moderatorerna diskuterar vad som ska göras med den.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback