Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-02, 22:12
  #397
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Man kanske kan be krimfup få ut den? De har ju utgivningsbevis.
Tack, men är inte intresserad av detta ärke-äckel.
Citera
2023-06-02, 22:31
  #398
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Tack, men är inte intresserad av detta ärke-äckel.

Bara antog eftersom du visste vad den kostar, sorry. Jag förstår 100%.
Citera
2023-06-02, 22:53
  #399
Avstängd
MeggieClearys avatar
Har det gjorts någon psykiatrisk undersökning på pappa Richard?
Han verkar inte riktigt frisk.
Citera
2023-06-02, 23:08
  #400
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Har det gjorts någon psykiatrisk undersökning på pappa Richard?
Han verkar inte riktigt frisk.

Från domen.
Citat:
”Rickard Bladh har uppgett att han ser sig själv vara ett offer och inte förövaren på grund av den fullständiga förnedringen att inte få hjälp, om han skulle sökt hjälp hade de tagit barnen. Han har uppgett att han inte sökt hjälp för sitt sexmissbruk. Detta tillsammans talar för att han insett att det han gjort varit fel. Därtill har gjorts en rättspsykiatrisk undersökning av Rickard Bladh av vilken det framgår att man gjort bedömningen att Rickard Bladh inte har begått gärningarna under inverkan av en psykisk störning.”
Citera
2023-06-03, 00:13
  #401
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Från domen.

Tack för info.
Han ser alltså sej själv som ett offer.
Stackars barn.
Citera
2023-06-03, 00:37
  #402
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tack för info.
Han ser alltså sej själv som ett offer.
Stackars barn.

Jupp, det är han det är synd om. Inte barnen. Vilken skev jävla äcklig människa. Han borde fått 17-18 år.
Citera
2023-07-21, 22:57
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Jupp, det är han det är synd om. Inte barnen. Vilken skev jävla äcklig människa. Han borde fått 17-18 år.

En riktig sjuk människa. De barnen är trasiga för resten av livet.
Citera
2024-01-09, 20:04
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP? Vart hittade du den?
Du menar väl att du har läst domen?

Jag hittade den tidigare i tråden, länken funkade än.

Det var otroligt obehagligt, han är sjuk och grym och sadistisk som få alltså…

Hans Linkedin är kul, han är en stolt 4-barnsfar och ingenting i belastningsregistret minsann skryter han om i sitt jobbsökande som bagare och elektriker osv.

En hemsk människa som
Begått så fruktansvärda handlingar mot sina sönder och den stackars hunden där också, vad fan… 😞
Citera
2024-01-14, 22:04
  #405
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Fullständigt omskakad efter att ha läst tråden. Mitt ego och affektens svallvågor önskar att detta monster blivit vida ökänd, för alltid igenkänd, uthängd och uppmärksammad. Men jag tror att all form av uppståndelse bara skadat barnen ytterligare.

De hade den fruktansvärda oturen att födas in i det mörkaste av mörker. Att dessutom bli så pass djupt sviken av andra "friska" vuxna i samhället, som gång på gång haft all möjlighet att ingripa. Nej det sveket går bortom mitt förstånd. Det är oförlåtligt.

Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att de får chansen till att känna sig trygga och älskade, att det går bra för dem. Att de inte förgås av det förflutna. Hade det gått, hade jag så innerligt gärna bidragit till det på nåt sätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback