Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-20, 10:21
  #7153
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Finns DPT öht att få tag på?
Såg att en kanadensisk shop har det inne. Gröna. Men vet inte hurvida deras stealth är.
2017-12-23, 22:31
  #7154
Medlem
zrtxs avatar
Någon som har koll på någon grön shop som säljer ketamin?
2017-12-24, 12:09
  #7155
Medlem
Fittheligeandes avatar
Någon shop som säljer lsd?
2017-12-27, 19:16
  #7156
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Någon shop som säljer lsd?
Letar med
BAutaseeds sålde innan
Men inte längre
Hör av dig om du hör nåt
2017-12-27, 19:45
  #7157
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Såg att en kanadensisk shop har det inne. Gröna. Men vet inte hurvida deras stealth är.
OK, tack. Kanada lär väl vara ett medelrisk-land antar jag. DPT är dessutom tyvärr narkotikaklassat sedan många år. Läst om "analoger", men de är ofta enligt min egen erfarenhet inget att ha. DPT är imo den bästa psykedeliska substansen någonsin (och jag har testat runt 20 st).

Även när DPT var laglig var den ganska exotisk och jag ser tyvärr ingen svensk shop/stabil kran ta in den...
2017-12-27, 21:57
  #7158
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Har själv beställt 14 gram hybrid-svamp från en utrikes-kran på DM. Hoppas att jag får batchen på Måndag.

Jag fick inte min efterlängtade batch alls från snubben. Får väl se om det dyker upp ett brev från Tullen om ett tag.
2017-12-28, 00:05
  #7159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Någon shop som säljer lsd?

Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Letar med
BAutaseeds sålde innan
Men inte längre
Hör av dig om du hör nåt

Kom i kontakt med en person bakom vad hen säger är en nystartad sida(goldenstandard . se) som verkar ha lsd när jag letade runt på annat håll. Ingen aning om den är grön/röd!
2017-12-28, 12:15
  #7160
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Kom i kontakt med en person bakom vad hen säger är en nystartad sida(goldenstandard . se) som verkar ha lsd när jag letade runt på annat håll. Ingen aning om den är grön/röd!

Tack så mycket!!
2018-01-02, 23:20
  #7161
Medlem
Finns det någon shop som säljer svamp i Sverige? Eller är det Darknet som gäller?
2018-01-03, 02:49
  #7162
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Finns det någon shop som säljer svamp i Sverige? Eller är det Darknet som gäller?

Jag har då inte sett någon sida på clearnet för svamp; det är förmodligen bättre efterfrågan på cannabis.
Det är svårare att få tag i då flera vendors fortfarande är på semester och det är lätt att bli scammad på Darknet.

"Svamplandet" på Flugsvamp har dessutom bestämt sig för att sälja ut sina sporavtryck och mycellinsprutor.
2018-01-05, 14:21
  #7163
Administrator
admins avatar
Denna tråd är tills vidare stängd pga missbruk.

Syftet med tråden är att kunna diskutera och recensera olika webbshoppar, men detta fungerar enbart ifall inläggen har en viss nivå av trovärdighet.

Det gynnar inte användarna att läsa inlägg om hur bra en viss shop är ifall inläggen postats av shopägaren eller av "kunder" som fått betalt för att posta vad som egentligen är uppenbar reklam. I vissa fall har "kunderna" fått ekonomisk betalning, i andra fall "gratis" varor.

Det gynnar inte heller användarna att läsa inlägg om hur dålig en viss shop är ifall inläggen enbart postats av ägaren till shoppens konkurrent. Därför väljer jag att tills vidare låsa tråden.

admin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback