2021-01-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Det var pga senaste tidens inbrott / synligt rekande inför inbrott i trädgårdarna i området som hon började filma nör hon såg nån märklig människa utanför fönstret, men sen när hon kände igen honom så gick hon ut och snackade med honom.

Han var inte på festen har nämnts i tråden, försöker du elda på? Är du någon som vill hnm illa kanske? Du var den första som nämnde hnm

Menat till Hatabaka
Citera
2021-01-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Är hakpartier olika utifrån varifrån man kommer ?
Jag utgår från festbilden med d.. Finns en likhet där..
Citera
2021-01-19, 16:35
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus

Okej jag e med ,så han är från nordliga breddgrader då ,eller ?

hur e det med sådant som MMA ,där i byn ,är det något som pysslas med ?

(bara spekulation)
Citera
2021-01-19, 16:35
Medlem
Citat:

Är det han som håller i kameran menar du, för hnm ser man väll inte?
Citera
2021-01-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Jag tycker mig se en skugga som liknar nån som sträcker en arm efter honom när han springer förbi? men första 10 gångerna jag kollade såg jag ingenting så kan ju inbilla mig.

Ser ut som att han haltar när han springer och som att han tar sig för magen. Skadad? Helt utmattad? Ser ingen arm dock. 1
Citera
2021-01-19, 16:38
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Ser ut som att han haltar när han springer och som att han tar sig för magen. Skadad? Helt utmattad? Ser ingen arm dock. 1

Det där med att M sa :
-Jag drar nu .(med lugn stämma )
Det vet vi ju ingenting om egentligen ,vem var det som yttrade att han sa det, utav dem i grabbgänget ?

Hans bror måste ju veta VAD som sades och VAD som hände ?
Senast redigerad av landbandy 2021-01-19 kl. 16:42.
Citera
2021-01-19, 16:43
Medlem
Kan även vara Mattias på TikTok filmen på kontot ortenst*ngastegrabb fr 24/11-2018. Smått förlöjligande men det kanske är ’normalt’ bland tonårskillar... Precis som spyfilmen är kränkande. Blir så illa till mods om Mattias försvinnande bottnar i någon typ av mobbing/trakasserier som antingen resulterat i att han själv valt att skada sig eller att någon annan gjort det 😩
Citera
2021-01-19, 16:44
Medlem
så det är alltså bekräftat att det är kompis gänget och hans bror eller var är vi?
Citera
2021-01-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
så det är alltså bekräftat att det är kompis gänget och hans bror eller var är vi?
att vilka är kompisgänget och hans bror?
Citera
2021-01-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Jag tycker mig se en skugga som liknar nån som sträcker en arm efter honom när han springer förbi? men första 10 gångerna jag kollade såg jag ingenting så kan ju inbilla mig.

NU ser jag också att han faller eller snubblar precis innan han försvinner bakom spröjset. Sen ser man inte mer av M. Det är då tjejen sänker mobilen, filmar sig själv och ser förskräckt/rädd ut. Som om hon bevittnar ngt som hon inte vill se.
Citera
2021-01-19, 16:52
Medlem
Citat:
Är det säkert att d med ett n är romaniac? Tycker man kan se hans hakparti i videon dock.. Och han driver på fighten väl .. Tror den som håller i mob är romaniac. Iåmed att pådrivaren kommer i bild så är det inte han som lagt upp detta..
Har kopplat detta att vara samma person, men är det två ?
Har vi namn?
Citera
2021-01-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
Är det han som håller i kameran menar du, för hnm ser man väll inte?
jag tror inte d med ett n håller i kameran.. Boxningsklubben borde känt igen rösten mest.. Men nån kommer i bild i profil på slutet.. Som liknar d med ett n..
Har dryftats ett namn i tråden utan anledning.. . Som skulle kunna vara romaniac Lägg ihop 1 +1... Cost*n
.. Finns gemensamma nämnare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in