2021-01-06, 23:56
Medlem
landbandys avatar
Usch , det där med dåligt samvete gör att jag tänker att några på festen låste ute honom utan ytterkläder för att de tyckte det var skoj ....

Man kan ju för f-n frysa ihjäl då !!

Hoppas verkligen ingen gjorde så .
( spekulation )
Citera
2021-01-07, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av M029384nizze
Har aldrig tagit betalt för nåt, det är en lång sträcka att åka, men har faktiskt funderat att åka ner, polisen har underrättats om området jag hör, det är en bit västerut,

KÄRDA ligger 7 km västerut från Värnamo.
Är det med din specialitet möjligt att höra och förstå andras tankar om de befinner sig i chocktillstånd?
Citera
2021-01-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Usch , det där med dåligt samvete gör att jag tänker att några på festen låste ute honom utan ytterkläder för att de tyckte det var skoj ....

( spekulation )
Risken stor för ngt sånt----då så mkt idioter samlas på fester typ denna,lägg till allko och vad som helst kan hända.

Då detta gått så lång tid----risken stor att han avlidit !
Citera
2021-01-07, 04:00
Medlem
Det var en IG bild tidigare i flödet med vad tror var D med på bild troligtvis äldre bild
En den*s constant*n var ig kontot på.. Ser att rask följer den nu.. Nån anledning? Var han på festen eller nåt? Boxningskille..
Citera
2021-01-07, 04:45
Medlem
Kosheenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy

( spekulation )

Konstigt att inte en enda av de som var på festen skrivit i denna tråd...
Citera
2021-01-07, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shusst
Jag fick en tanke att någon kom till festen och tog med M på en åktur i bilen och sa att han snart skulle vara tillbaka och att det var detta som gjorde att D fick panik när han kommer och upptäcker att han är forfarande är borta, det förklara dock inte springer på smalspåret, men det var just meningen ” ev sett och inte kunnat förhindra på något sett” som jag tyckte var intressant!
Han kan blivit avlämnad på smalspårsidan av lagan.. Tar ju en hel del tid att köra runt med bil till ågårdsvägen.. Och Inte fattat var han va nånstans..
Senast redigerad av Grusisnus 2021-01-07 kl. 05:08.
Citera
2021-01-07, 05:23
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Här i den här staden ger de sig på yngre potentiella förmågor som kan sälja deras droger.
(Det är vad de söker , och hoppas finna i varje svensk stad eller samhälle).
Det finns säkert redan ett gäng Xteam medlemmar i Ljungby.
https://d.facebook.com/story.php?sto...&__tn__=%2AW-R

Det är oftast killar i ung ålder.
De blev i princip utjagade ur Ljungby 2019...
Citera
2021-01-07, 05:27
Medlem
Som jag har tidigare skrivit tror jag att han har fått betala med sitt liv pga knarkskuld.

I tråden har Björkets gård blivit nämnt och ser man på Googlekartan så finns där två gödselbrunnar. Jag skulle kunna tro att han har blivit dumpad i någon av dem.

Jag har hittat en länk om ett gödselbrunnsmord. Så det skulle inte alls vara troligt att han har blivit dumpad i en sådan.

Länk

http://www.expressen.se/gt/mikael-19...i-godselbrunn/

http://www.adlibris.com/se/e-bok/god...-9788711933619
Citera
2021-01-07, 05:27
Medlem
r_o_ns avatar
Polisen har nu tagit in samma hundar, som efter flera månader, lyckades hitta kvarlevorna av Kim Walls kropp, som låg i vatten. Citat från lokaltidningen Smålänningen 7/1, helsidesartikel
Citat:
Hundarna som hittade Kim Wall söker nu efter Mattias
Det intensiva arbetet för att hitta Mattias Borg fortsätter. Polisen lägger stora resurser på fallet, och Ljungbypolisen har nu hjälp i sökandet av polishundarna som hittade Kim Walls kvarlevor.
Citat:
Ån är intressant eftersom ett vattendrag är mycket svårare att leta i än ett område på land, förklarar han. I det arbetet är en sökhund mer effektiv, eftersom den scannar av området, och skulle hunden markera kan dykare kallas in.
Citat:
När den danska polisen sökte efter Kim Wall användes särskilt utbildade hundar som lånats in från polisregion Syd, den region som lokalpolisområde Ljungby är en del av. Med hjälp av hundarna hittades kroppsdelar som dumpats i havet trots att flera månader passerat sedan Kim Wall mördades.
– Det är hundar som var med i det sökarbetet som jobbar här nu. Vi har de bästa förutsättningarna, och den bästa hjälpen vi kan få på det sättet. Det är hjälp som varit framgångsrik i andra ärenden, och inte minst i det ärendet när man hittar henne till och med i havet och på djupt vatten. Sen vet vi inte, det är inte säkert att han finns i Lagan.
Citera
2021-01-07, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Här i den här staden ger de sig på yngre potentiella förmågor som kan sälja deras droger.
(Det är vad de söker , och hoppas finna i varje svensk stad eller samhälle).
Det finns säkert redan ett gäng Xteam medlemmar i Ljungby.
https://d.facebook.com/story.php?sto...&__tn__=%2AW-R

Det är oftast killar i ung ålder.

Föräldrarna borde informera sina ungdomar om droger och hur farligt det är och vad som kan hända.
Citera
2021-01-07, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosheena

Har väl dåligt samvete. Är rädda mm ....
Citera
2021-01-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosheena

Hur vet du att de inte gjort det? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in