2020-12-06, 20:59
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byproxy
Ja, det gör det.

Pappan? Vet du om tvillingbrodern var med på festen?
Citera
2020-12-06, 21:03
Medlem
Citat:
Ja, det gör det.
Okej, tack för svar.

Finns ärftlighet så finns sårbarhet för tex. psykotiska tillstånd. Har sett människor som hamnat i psykos efter att bara testat droger en enda gång. Sen vet vi inte hur hans liv sett ut sista tiden om det varit stressigt eller på annat sätt påfrestande så är han än mer sårbar.

Psykos var det absolut första jag tänkte när jag såg att man skrev att han var utan skor. Grabben är förmodligen livrädd och springer till han inte orkar med. Ska man leta något som skulle kunna vara positivt så är det eventuellt så att han kan trycka någonstans i ren skräck men då är han nog väl gömd och möjligt än räddare när han hör ljud från tex. helikopter 😢
men kanske ännu vid liv .
Citera
2020-12-06, 21:03
Awaiting Email Confirmation
byproxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Pappan? Vet du om tvillingbrodern var med på festen?
Felciterad? Tror du skulle ställa frågan till bullmamman84:
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Tror också på det.
Av det lilla vi fått veta som är fakta så kan man absolut gissa att han är psykotisk.

Finns ärftlighet för psykisk sjukdom, någon som vet?
Citera
2020-12-06, 21:04
Medlem
Hegamons avatar
Jag kan säkert sända upp min drönare i området. Kan någon säga mig vart jag bör söka med den? Jag har batterier med för 1 timmes sökande.
Citera
2020-12-06, 21:07
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag kan säkert sända upp min drönare i området. Kan någon säga mig vart jag bör söka med den? Jag har batterier med för 1 timmes sökande.
Nu när det är kolsvart ute?
Citera
2020-12-06, 21:09
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Nu när det är kolsvart ute?

Nej, alltså jag tänkte på dagtid, när det är ljust. Det syns nästan inget alls nu i min kamera i mörkret. Vilket jag kanske skulle skrivit, då sådant inte är helt uppenbart.

Ytan min drönare enbart av sig själv kan söka av, slår iaf ytan 30 från MPS Missing People Sweden kan söka av, på fingrarna med hästlängder. Då menar jag om personen eller kroppen från personen finns synlig i terrängen.

Edit: Det är just den där ån som går genom Ljungby som jag skulle vilja söka av i första hand. Tyvärr är risken stor att inget syns ifrån ytan. Ibland går det söka av vatten med drönare och flera meter ner i vattnet men bara under förutsättning att vattnet är klart. Är vattnet klart i ån? Jag tror inte helt att vattnet är klart men det kan vara klart vatten i ån. Någon som vet närmare? Ibland är vattnet i sådana åar brunt och helt omöjligt se ner i.
Senast redigerad av Hegamon 2020-12-06 kl. 21:21.
Citera
2020-12-06, 21:16
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Läste lite på pappans facebook nu. Herregud. Hur kunde mamman skaffa barn med den där? Hon verkar ju ändå välutbildad osv. Han: helt imbecill.

dela pappans facebook
Citera
2020-12-06, 21:19
Medlem
Citat:
Felciterad? Tror du skulle ställa frågan till bullmamman84:
Jag tror frågan var ställd till dig, då du verkade sitta på fakta ang. Att det fanns psykisk ohälsa i familjen
Citera
2020-12-06, 21:30
Awaiting Email Confirmation
byproxys avatar
Citat:
Jag tror frågan var ställd till dig, då du verkade sitta på fakta ang. Att det fanns psykisk ohälsa i familjen
Jaha! Jag missuppfattade frågan. Tolkade det som att du frågade om psykisk ohälsa är ärfligt. Sorry 🙃
Citera
2020-12-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nej, alltså jag tänkte på dagtid, när det är ljust. Det syns nästan inget alls nu i min kamera i mörkret. Vilket jag kanske skulle skrivit, då sådant inte är helt uppenbart.

Ytan min drönare enbart av sig själv kan söka av, slår iaf ytan 30 från MPS Missing People Sweden kan söka av, på fingrarna med hästlängder. Då menar jag om personen eller kroppen från personen finns synlig i terrängen.

Edit: Det är just den där ån som går genom Ljungby som jag skulle vilja söka av i första hand. Tyvärr är risken stor att inget syns ifrån ytan. Ibland går det söka av vatten med drönare och flera meter ner i vattnet men bara under förutsättning att vattnet är klart. Är vattnet klart i ån? Jag tror inte helt att vattnet är klart men det kan vara klart vatten i ån. Någon som vet närmare? Ibland är vattnet i sådana åar brunt och helt omöjligt se ner i.

Du ser cirka 30cm ner i vattnet, väldigt brunt.
Citera
2020-12-06, 21:45
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
dela pappans facebook

https://www.facebook.com/borguffe
Senast redigerad av cordelia 2020-12-06 kl. 21:50.
Citera
2020-12-06, 21:47
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ja precis .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in