2020-12-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Herrejävlar! Läste lite om det och det används ofta som smärtlindring i slutskedet av cancer. Tänker att om det är 100 ggr starkare än morfin så borde han ju varit helt väck och inte orkat springa?
Precis...
Citera
2020-12-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Tyvärr, är han stendöd - men, det är klart att det är skönt med ett avslut för familjen, i stället för att leve i ovisshet. Det är ju inte så att han är kidnappad, håller sig undan eller gått vilse för att snart hittas. Hittas i en sjö, eller skjul inom kort...
Ja och när man skriver det öppet får folk freak
Jag tror också han är död.
Citera
2020-12-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunghult
25 går ju också över Lagan , hörs ett skrik därifrån in till Ljungby?
Knappast IN till Ljungby men i och med att det är så öppna ”ytor” så borde det höras till Replösabron. Men var det inte ett förbannat dåligt väder denna natt eller minns jag fel? Sen vet man ju inte om personen som skrek stod upp, låg ner eller till och med hade någon över sig. Är det som många tror att någon tagit honom så har han nog haft ” tur” om han lyckats skrika åtminstone en gång. Då har ju även anhöriga en tid att utgå ifrån att han levde.
Citera
2020-12-13, 18:30
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Ja och när man skriver det öppet får folk freak
Jag tror också han är död.

Ja, många engagerar för mycket känslor och energi på mången fall - klart jag också vill att han mirakulöst skall finnas vid liv, men oddsen talar verkligen emot detta.
Citera
2020-12-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhyp
Min tanke om det hela är att han dött av Fentanyl om han nu tagit de på festen, han har möjligen gått hem och upplevt smärta eller att han mått illa och sprungit nånstans och fått ett hjärtstopp, fentanyl ska man absolut inte leka med 50x starkare änn heroin. Kan räcka med 3mg för dö av den drogen, Sen att såna här unga personer ska använda sånt är tragiskt förmodligen har de ingen koll på vad det är. Hoppas de hittar han snarast men känns som de blir inga trevliga besked :/
Äntligen någon annan som säger samma.
Enligt uppgift hade han tagit fentanylplåster på sig. Dom som var på festen vet.
Citera
2020-12-13, 18:58
Medlem
En påtänd 17 årig som fuckar upp...Folk som klagar på han som inte gav han Tea eller vad han nu ville ha...Hade inte ens öppnat dörren kl 03 på natten...Lever ni i skyddad verkstad?!
Har ju varit fler fall där yngre män försvunnit som sedan oftats hittats i vatten...Inget konstigt med det...Shit happens. Tråkigt för familjen dock.
Citera
2020-12-13, 19:18
Medlem
Jag tror att han dog av en överdos nånstans på festen och att därifrån hans bror och kompisar har kört och dumpat honom nånstans runt Tutaryd. Det är D som sprungit runt i Ljungby. Därför D sprang hem så snabbt och berättade till mamman att nåt var konstigt. Grabbarna på festen har glömt skorna, jackan, plånbok och mobilen på grund av ren panik av olyckshändelsen. Det förklarar den timmens lucka där man inte vet något, då det var då dom körde för att dumpa honom. Hade han dött i Ljungby då hade han redan hittats visst? Det bara vad jag tror, eftersom alla andra teorier går faktiskt inte ihop.
Citera
2020-12-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan det vara så enkelt som att han lämnade kvar jackan närhan gick?

Så han kan inte snott en jacka 03.15 nånstans då och haft på sig till 05.46? Ingen har ju sett honom då.

Det som ingen sett har inte hänt?
Citera
2020-12-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
För att han lämnade kvar jackan på fest platsen.

Okej då ber jag om ursäkt. Trodde pga min otroliga dumhet att man kunde ha på sig andra jackor än sin egen.
Citera
2020-12-13, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Okej då ber jag om ursäkt. Trodde pga min otroliga dumhet att man kunde ha på sig andra jackor än sin egen.

Det har du en poäng med. Är man påtänd är ju detta möjligt, men då borde det framkommit tycker jag.
Citera
2020-12-13, 19:40
Medlem
...tror ngt hände på festen och att de skyddar varandra på nåt sätt.
Pratas lite om dom...?
Citera
2020-12-13, 19:47
Medlem
Fast fan... hade brorsan kunna hålla käft...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in