2020-12-01, 11:00
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ett 10 år yngre skäggbarn alltså. man upphör aldrig att förvånas över vissa tjejer. Hur kan man bli så korkad att man inte fattar att man blir utnyttjad. Hon har pengar, han har det inte....."hmmm undrar om han älskar mig på riktigt?"..."ja jag tror det för han är ju så söt plus att det ser sååå bra ut att jag lever MP:s politik fullt ut."

Det är snarare pojken som blir utnyttjad (om de nu har en sexuell relation). Han är i en beroendeställning och om de nu har en relation, så innebär detta att hon utnyttjar en utsatt person för sex. I sådana fall bör hon ses som en sexköpare, dvs någon som köper sexuella tjänster mot mat och husrum.
Citera
2020-12-01, 11:01
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Hon lever ju som hon lär. Konstigt att detta inte vägde tyngre i språkrörsvalet.
Citera
2020-12-01, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, unga grabbar gillar ju äldre MILF's. Han lär ju få knulla betydligt bättre med en rutinerad 30-årig kvinna, än med en snorig fjortis.

kvinna?
Citera
2020-12-01, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, unga grabbar gillar ju äldre MILF's. Han lär ju få knulla betydligt bättre med en rutinerad 30-årig kvinna, än med en snorig fjortis.
Och vad säger att han inte är äldre än henne?
Citera
2020-12-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sture999
Som sagt, AH bor ihop med en afgansk "22" åring, inte konstigt att gymnasielagen drivs hårt.
Du vet inget om deras relation.
Killgissning ur din egna fördomsfulla värld.
AH sopade banan med SD JÅ i en debatt
så heder åt henne!
Citera
2020-12-01, 11:28
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Vem hade kunnat ana

Har denna kvinna någon sorts kromosomskada eller liknande? Hennes utseende talar för det.

Så fula kvinnor har rätt att importera på svenskens bekostnad men fula män har bara sig själva att skylla. Vilket äckligt parti MP är totalt moraliskt korrupta. Samma apor som påstår att sexhandel är slaveri och fördömer det knullar afghan pojkar. Kaskadspyr.
Citera
2020-12-01, 11:32
Medlem
halaltarzans avatar
Är det han som ser ut som George Michael och jobbar inom vården?
Citera
2020-12-01, 11:34
Medlem
Så när kommer snyftartikeln där hon ska förklara varför det är vita mäns fel att hennes importerade afghan-man misshandlade och våldtog henne? Jag gissar inom 6 månader. Kanske 8 månader. Men det kommer hända, precis som så många gånger förr.
Citera
2020-12-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Vem hade kunnat ana

Har denna kvinna någon sorts kromosomskada eller liknande? Hennes utseende talar för det.
Inte jag, jag var övertygad om att hon var HBTQ av någon sort.
Tror hon är lapp.
Citera
2020-12-01, 11:56
Medlem
Hon måste ha skilt sig nyligen. Så sent som i juni hette hon fortfarande Annika Hirvonen Falk.
https://www.altinget.se/person/annika-hirvonen-falk

På riksdagens hemsida heter hon nu bara Annika Hivonen, men Falk finns kvar i adressen:
https://www.riksdagen.se/sv/ledamote...6-d8248a3d0db2
Citera
2020-12-01, 12:09
Medlem
Hade helt för mig hon var sambo med en annan i det partiet en kvinna glömt namnet dock. Här hade man fel
Citera
2020-12-01, 12:10
Medlem
mysteriet tätnar, enligt MrKoll så bor Afghanen i Karlstad, innan dess bodde han hos batikhäxan och aktivisten Gevert i Molkom, som nu har en ny 20-årig sängvärmare inneboende.

https://sverigesradio.se/artikel/7562145

är Gevert nån form av hallik som förmedlar skäggbarn till trånande batikisar ?

Multipla identiteter ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in