Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-12, 00:20
  #397
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Bra att nationalistisk mitten (SD) och vänster (Örebropartiet) möts. Man kan inte lita på M och KD.
Vettigt folk är vettigt. Oavsett bakgrund.

Vänster–höger är mått som idag är förlegade.
Citera
2021-06-13, 11:28
  #398
Medlem
Grus-Olles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Rebecka måste sluta skrika hela tiden och vara upprörd och dramatisk i sin röst. Får öroncancer.

Den blonda långa tjejen måste sluta tro att hon är värsta grävande journalisten alá Janne Josefsson bara för hon granskar någon somalisk förening eller livesänder coronaprotester.

Holländaren borde bygga upp sitt eget land istället som snart tas över av marockaner.

Jag håller med i deras åsikter. Men professionaliteten är bortom räckhåll.

Instämmer helt. Det kan inte vara hälsosamt i längden att hålla på så som hon gör genom att hela tiden leta reda på varenda fel i vårt samhälle. Hade jag varit någon av programledarna i Riks så hade jag istället tvingats sjukskriva mig själv av att bara följa den destruktiva utvecklingen, eftersom detta inte är nånting som går att påverka överhuvudtaget. Därför är och förblir Riks en kanal endast för de närmast sörjande och funkar bättre som självplågeri än som nyhetsuppdatering.
__________________
Senast redigerad av Grus-Olle 2021-06-13 kl. 11:32.
Citera
2021-06-13, 14:00
  #399
Medlem
Eva Vlaardingerbroek var med i Tucker Carlsons program på Fox News och intervjuades om brottsligheten i Sverige efter asylkaoset 2015. Trump har uppenbarligen tittat på intervjun för nästa dag tog också han upp exakt samma saker i sitt tal. Inte så illa!

https://www.friatider.se/usa-fragest...-vad-hande-sen

https://www.friatider.se/trumps-smoc...gaste-landerna
Citera
2021-06-13, 14:05
  #400
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Instämmer helt. Det kan inte vara hälsosamt i längden att hålla på så som hon gör genom att hela tiden leta reda på varenda fel i vårt samhälle. Hade jag varit någon av programledarna i Riks så hade jag istället tvingats sjukskriva mig själv av att bara följa den destruktiva utvecklingen, eftersom detta inte är nånting som går att påverka överhuvudtaget. Därför är och förblir Riks en kanal endast för de närmast sörjande och funkar bättre som självplågeri än som nyhetsuppdatering.

Du lever i en fantasivärld. Riks har 16 000 000 visningar och hela etablissemanget med sjuklövern och gammelmedia i spetsen följer dem. Nu till och med USA.

Citat:
Ursprungligen postat av evardlig
Eva Vlaardingerbroek var med i Tucker Carlsons program på Fox News och intervjuades om brottsligheten i Sverige efter asylkaoset 2015. Trump har uppenbarligen tittat på intervjun för nästa dag tog också han upp exakt samma saker i sitt tal. Inte så illa!

https://www.friatider.se/usa-fragest...-vad-hande-sen

https://www.friatider.se/trumps-smoc...gaste-landerna

Bra, i USA kan inte svensk gammelmedia tysta ned nyheter.
Citera
2021-06-13, 20:00
  #401
Medlem
Grus-Olles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Du lever i en fantasivärld. Riks har 16 000 000 visningar och hela etablissemanget med sjuklövern och gammelmedia i spetsen följer dem. Nu till och med USA.

Ja, det är väl bara en tidsfråga innan Morgan Johansson stänger ner kanalen.
Citera
2021-06-13, 20:10
  #402
Medlem
Passepartouts avatar
Dags att byta till neutralare bakgrund än ett akvarium med sloppiga fiskar.
Citera
2021-06-18, 21:36
  #403
Medlem
LillTurkens avatar
Jag kan aldrig kommentera deras videos. Trots jag nästan är att betrakta som en invandrare. Tror det är för jag är rasist. På det gamla goda fina roliga sättet. Antirasister måste ha det jävligt tråkigt.
Citera
2021-06-19, 18:30
  #404
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Jag kan aldrig kommentera deras videos. Trots jag nästan är att betrakta som en invandrare. Tror det är för jag är rasist. På det gamla goda fina roliga sättet. Antirasister måste ha det jävligt tråkigt.

Tar de bort dina kommentarer?
Citera
2021-06-19, 19:09
  #405
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Tar de bort dina kommentarer?

Ja och snabbt går det. Så snabbt så jag tror det är en censurfunktion som är orsaken till att en del kommentarer tas bort. Använder man vissa ord och fraser så raderas automatiskt det man skrivit efter 15 sekunder.

Till exempel. Om man skulle skriva negativt om Kinas kommunistiska parti då tar dom bort kommentaren efter 15 sekunder.

https://www.theverge.com/2020/5/26/2...nist-party-ccp
Citera
2021-06-19, 20:49
  #406
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Rebecka måste sluta skrika hela tiden och vara upprörd och dramatisk i sin röst. Får öroncancer.

Den blonda långa tjejen måste sluta tro att hon är värsta grävande journalisten alá Janne Josefsson bara för hon granskar någon somalisk förening eller livesänder coronaprotester.

Holländaren borde bygga upp sitt eget land istället som snart tas över av marockaner.

Jag håller med i deras åsikter. Men professionaliteten är bortom räckhåll.

Tycker Riks är vettigt och vederhäftigt. Holländskan är ett riktigt fynd! Hoppas verkligen hon blir kvar!
Citera
2021-06-20, 01:00
  #407
Medlem
HejaFinlands avatar
De talar om Riks på podden Samtidigt. Riks har nu en halv miljon unika tittare per månad.
Citera
2021-06-20, 01:04
  #408
Medlem
Sperssons avatar
.
Hur kan man skänka pengar till forttsatt drift av denna nyhetskanal?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback