Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-22, 12:42
  #1
Medlem
Jag är ute efter ett PHP projekt med design etc (dvs komplett projekt/webbsida) och hittar jag inte det gratis är jag beredd att köpa det men inte hyra en frilansare.

Var gör man bäst det? Naturligtivs är det ngt speciellt jag söker men finns ingen mening att gå in på vad. Det är inte bara en template jag söker.

Codecanyon - Här finns mycket och det bästa jag hittat men det jag söker finns inte riktig där.
Github - Har man tur finns det där men finns också för många ofärdiga projekt.
Google - Viss kan man söka men vet inte riktigt vilken sidan man köper ifrån då om det är seriöst.
__________________
Senast redigerad av help 2020-11-22 kl. 12:46.
Citera
2020-11-22, 17:22
  #2
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av help
Jag är ute efter ett PHP projekt med design etc (dvs komplett projekt/webbsida) och hittar jag inte det gratis är jag beredd att köpa det men inte hyra en frilansare.

Var gör man bäst det? Naturligtivs är det ngt speciellt jag söker men finns ingen mening att gå in på vad. Det är inte bara en template jag söker.

Codecanyon - Här finns mycket och det bästa jag hittat men det jag söker finns inte riktig där.
Github - Har man tur finns det där men finns också för många ofärdiga projekt.
Google - Viss kan man söka men vet inte riktigt vilken sidan man köper ifrån då om det är seriöst.

WordPress plus diverse plugins?
Citera
2020-11-22, 18:15
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> PHP
/Moderator
Citera
2020-11-22, 21:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
WordPress plus diverse plugins?

Det tråkiga är att man alltid vet att man kommer få problem och behöva hitta fullösningar eftersom WP i grund och botten är ett blogg CMS samt har fortfarande mycket av det i sig och det är ingen blogg. Som Admin har man då även 20 menyer man inte kommer använda.
Citera
2020-12-02, 11:13
  #5
Medlem
Jimmits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av help
Det tråkiga är att man alltid vet att man kommer få problem och behöva hitta fullösningar eftersom WP i grund och botten är ett blogg CMS samt har fortfarande mycket av det i sig och det är ingen blogg. Som Admin har man då även 20 menyer man inte kommer använda.
Å andra sidan lär du inte hitta script som passar som handen i handsken. Hade också gått på wordpress såvida det inte finns en specifik anledning att inte göra det. Dina argument om att det finns saker du inte kommer använda, utesluter i princip alla andra CMS i världen också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback