2020-11-20, 10:51
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
När Olle var ung så brukade vi roa oss med att plocka på oss varor när butikskontrollanter såg på sedan sprang vi runt bland hyllorna och plockade på och lade bort grejor lite hur som helst, så när vi gick ut och kontrollanterna tog oss så fanns det inget kvar innanför kläderna.

Det var något sånt här jag hade förväntat mig av tråden, sånt är kul. TS historia var ju bara intetsägande och lam.
Citera
2020-11-20, 11:22
Medlem
Nilofiskens avatar
Haha, personligen tyckte jag att det var en kul historia som man inte hör varje dag!

* Men jag ska erkänna, till en början trodde jag att du bokstavligt talat spottade honom i nyllet, en riktig jävla snorlobba - så då reagerade jag i form av "Nämen herregud vilken sjuk jävla idiot", tills jag insåg vad du menade.
Citera
2020-11-20, 13:15
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Coop vid busstorget i Östersund. Kille cirka 190 cm, cirka 25-30. Han såg ändå seriös ut, men betedde sig efterblivet.
Är det något som är efterblivet så är det ju du och ditt liv. Skitafränt att "spotta" en civil kontrollant. Både tilltag och tråd borde röstas fram som årets flashbackare 2020!
Citera
2020-11-20, 13:17
Medlem
Tradens avatar
Blev riktigt förvirrande ett där innan jag hajjade till vad du menade med "spottade"...
Citera
2020-11-20, 14:57
Medlem
ColinRobinsons avatar
Nu tror jag förvisso att allt är lögn.

Men om det är på riktigt: otroligt pinsamt. Någon som är över 13 år och "testar" kontrollanter i butik, måste vara smått förståndshandikappad. Alternativt ha ett urbota tråkigt liv och noll självrespekt.

Åkte du hem och spelade datorspel i pojkrummet hemma hos mamma efteråt?

Jag kan verkligen inte föreställa mig en vuxen människa göra nåt sånt här.
Citera
2020-11-20, 17:25
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullkungen
Hans uppdrag är väl att hålla koll på kunder och förhindra snatterier?! Så om du går omkring och beter dig allmänt skumt, så är det väl klart att han håller koll på dig?
Det är ju inte direkt som så att han skall hålla sig dold och absolut inte synas, så förstår inte riktigt vad det är du tycker dig ha uppnått.

Han lät sig bli vilseledd. Jag drev ju med honom. Vilket gör att hans funktion helt slås ut. Att han inte synade det gör honom till en inkapabel butikskontrollant.
Citera
2020-11-20, 17:29
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Nu tror jag förvisso att allt är lögn.

Men om det är på riktigt: otroligt pinsamt. Någon som är över 13 år och "testar" kontrollanter i butik, måste vara smått förståndshandikappad. Alternativt ha ett urbota tråkigt liv och noll självrespekt.

Åkte du hem och spelade datorspel i pojkrummet hemma hos mamma efteråt?

Jag kan verkligen inte föreställa mig en vuxen människa göra nåt sånt här.

Jag ville testa min förmåga att kunna upptäcka butikskontrollanter. Det har hänt en gång. Okej?
Citera
2020-11-20, 19:16
Medlem
Juggernawts avatar
Finns det verkligen folk som säger "Bror" till helt okända människor? Luktar blatte-lögn om hela storyn.
Citera
2020-11-20, 19:40
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Låter lite som de kunde vara början på en Homo-erotisk roman.

Prova med kvinnlig kontrollant nästa gång.
Citera
2020-11-21, 00:05
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Finns det verkligen folk som säger "Bror" till helt okända människor? Luktar blatte-lögn om hela storyn.

Sanningen är den att allt jag skrivit är sant.

När han märkte att jag gick mot honom så vände han ryggen mot mig och började pilla på nån vara. Typ en läskflaska.

Han borde verkligen klä sig mer casual och bära en kundkorg med varor från BÖRJAN av butiken i...inte stå nära ingången med varor i handen från mitten av butiken klädd som en civilpolis och ta ögonkontakt med personer. Det är dead giveaway DIREKT.

Jag vill inte att kunder ska bli förföljda av personer i butiken. Bättre att bara sitta och kolla kameror då i så fall. Alternativt ha en som rör sig runt i butiken och känner av personer med kommunikation till kamerarummet. Inte punktmarkera enskilda kunder. Det är ett jävla skitbeteende som ska drivas med.

Jag sa väl bror för att förminska honom. Som det svin jag är.
Citera
2020-11-21, 00:06
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Låter lite som de kunde vara början på en Homo-erotisk roman.

Prova med kvinnlig kontrollant nästa gång.

Hahahaha. Det är ju typ manus till en bögrulle. Snattaren blir gripen av en väktare som tar in honom till ett rum och knullar sönder prutten på honom.
Citera
2020-11-21, 00:18
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Rolig historia. Som tur är har man själv blivit för vuxen för att sitta och irritera människor i tjänst. Snubben får pengar för att göra sitt jobb, du desto mindre.
- - -

...och samtidigt som kontrollanten har koll på TS hinner tre snattande invällare passera kassorna och bara pröjsa för fyra liter mjölk. Och handlarens måste höja priserna.

Det måste finnas vettigare hobbies...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in