Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-05-18, 18:36
  #13
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virre_01
Restricted Area är bland det värsta jag någonsin spelat . Håll dej borta från det liret.
Instämmer. Det spelet borde aldrig ha släppts.
Citera
2006-05-19, 01:52
  #14
Medlem
Laughing_Crabs avatar
Titan Quest. Demot är släppt och fullständiga spelet kommer nångång i Juni. Jag tyckte det hade många kopplingar till Diablo, bl.a. hotkeys. ("w" för att byta vapen osv.)
Citera
2006-05-21, 14:36
  #15
Medlem
Bullsquids avatar
när kommer hellgate lodon? och vet någon system kraven för det?
verkar ju skitgrymt!!!
Citera
2006-05-22, 09:07
  #16
Avstängd
allan_the_ones avatar
Efter jag trottnat pa diabo 2 ( som man gor efter 1-2manader), borjade jag lira MMORPG spelet Risk Your life (1an, 2 an e skit).
Det handlar om det eviga kriget mellan manniskor och akkans (orcher). Du valjer din sida, och borjar lvla. Vid lvl 10 far du valja ras och det finns 9 pa akkan och 10 pa humans som ar valdigt olika varandra. Sen ar det bara lvla pa tills man ar hog lvla nog att ge igen pa mannisko rasen.
Spel sattet ar val inte sarskillt likt, egentligen bygger det pa att lvla och raida (som alla andra MMORPG) men det finns ett 100 tal quest som ar ganska enformiga. Men det ar javligt roligt nar man ar hog lvl och mosar 10-15 humans, och sen blir jagad av en hel skock men precis hinner springa te vattnet innan man dor.

www.ryl.com.my
Citera
2006-05-22, 16:13
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Efter jag trottnat pa diabo 2 ( som man gor efter 1-2manader), borjade jag lira MMORPG spelet Risk Your life (1an, 2 an e skit).
Det handlar om det eviga kriget mellan manniskor och akkans (orcher). Du valjer din sida, och borjar lvla. Vid lvl 10 far du valja ras och det finns 9 pa akkan och 10 pa humans som ar valdigt olika varandra. Sen ar det bara lvla pa tills man ar hog lvla nog att ge igen pa mannisko rasen.
Spel sattet ar val inte sarskillt likt, egentligen bygger det pa att lvla och raida (som alla andra MMORPG) men det finns ett 100 tal quest som ar ganska enformiga. Men det ar javligt roligt nar man ar hog lvl och mosar 10-15 humans, och sen blir jagad av en hel skock men precis hinner springa te vattnet innan man dor.

www.ryl.com.my


För i helvete, varför hålla på med sån där jävla skit? Man ser ju redan på sidan hur jävla kasst det är. Spela WoW som alla andra och håll käften.
Citera
2006-05-22, 20:36
  #18
Avstängd
allan_the_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey
För i helvete, varför hålla på med sån där jävla skit? Man ser ju redan på sidan hur jävla kasst det är. Spela WoW som alla andra och håll käften.

Javlar vad tuff du var da. Sa da kan alla sluta spela dom spelen dom spelar och borja spela WoW istallet for det ar ju sa javla mycket battre. Bara sa du vet gillar inte alla dom spelen DU gillar. Han ville ha ett spel liknande diablo och det ar fan inte WoW, kom med nagot battre eller hall kaft!
Citera
2011-11-13, 14:50
  #19
Medlem
Om man bumpar upp denna nu då?
vilka spel gäller idag tycker ni, i anknytning till diablo 2 hack n slash typen?

- Dungeon Siege III

Edit: la till ett spel
__________________
Senast redigerad av TxaczY 2011-11-13 kl. 14:54.
Citera
2011-11-13, 22:18
  #20
Medlem
GolfWangs avatar
Vet ingenting om det här spelet förutom att jag såg videon för nån dag sen, verkar vara riktigt likt Diablo. Lineage Eternal tror jag det heter

http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback