Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-11-11, 16:19
  #1
Medlem
X3m4s avatar
Läste precis psykopaten Abbe Blattelito's facebookinlägg. Det verkar ha rört upp en hel del starta känslor i kommentarsfältet.

Han skriver att han "suttit av sitt straff", vilket straff? Han kom undan med mord och verkar inte direkt rehabiliterad...

Att tagga "#RipAnnie" är tämligen osmakligt också...

Vad tror ni om denna människa? Har Abbe rehabiliterats under sin tid på anstalt?

https://www.facebook.com/AbbelitoABB...24984277060122

Citat:
Yes i am fucking back bitches
Jadå, då va man ute igen
Jag begick mina misstag men
jag stod för dom, nu har jag äntligen avtjänat av mitt straff.
Jag borde egentligen släppts för flera månader sen men jag hade verkligen svårt att följa reglerna. Ha, som vanligt
Och fick påföljder som resultera till att jag fick uppskjuten frigivning 2 gånger.
Men det va en jävla resa, jag har lärt mig en hel del och gått ut program för att kunna hantera min ilska, utbrott samt missbruk. Men det är inte lätt när man är diagnostiserad med grov ADHD, autism och Aspbergers.
Men ärligt så vet jag inte om nånting kan hjälpa en sån person som mig som är fullproppad av diagnoser, ett noll konsekvens tänk och impulsivitet
Jag har också fått vänner för livet under min resa som har vart äkta och inte lika falska råttor, som har gått och baktalat mig när ni vet att mitt namn har byggt upp eran identitet. Fucking luffare, som gör allt för följare!!
Jag blev häktad för misshandel och grov vapen brott, narkotika, anabola, till och med mord. Jag blev dömd till 18 år...där tog ni och utnyttja läget..
Fucking wannabe gangsters! Jag är ute nu med huvudet högre än innan, jag lovar och svär att den här gången kommer jag ej bära tabbe eller skottsäker väst.
brap brap!! haha!
Så de som vill mig nåt, jag är redo som en askar för strid, jag glider runt som innan men med tyngre bagage för ett krig.
jag tänker aldrig ge upp att va den jag är, och inte leva bara för att man har begått misstag längs vägen.
Och snälla alla ni som har umgåtts med mig, jag har fyllt upp era liv med sjuka upplevelser, med skratt.. så fort jag försvann ur era liv så blev det tomt.
Jag tackar alla som har stöttat mig och skickat brev och meddelanden, ni som har trott på mig och delar med er av er kärlek, ni är underbara.
Till er haters som alltid har hatat på mig va än jag har gjort, va ska ni göra nu är jag ute och rör mig som förr?
Jag ska fortsätta med min sjuka livstil till vardag och lägga ut allt bara för att det ska svida i era ögon.
Jag är inte rädd för nån, alla ni är små Kackerlackor!
Ni vågar bara spela internet gangsters..
Skriva ut ert hat men ingen av er hade ens klarat av en dag av mitt liv!
Och för helvete, ta fucking reda på sanningen innan ni öppnar era fucking käftar! alla tror dom är kriminologer, att ni vet allt.
Jag har vart kriminell och aldrig följt lagarna, knarkat nästan hela mitt liv och levt i utanförskap, och levt ett destruktivt liv, det gick tyvärr ut på alla runt omkring mig.
Det ångrar jag men jag tänker inte sitta och böla för det.
Det finns två sidor av pannkakan, snuten ville bara sätta mig inför lås på livstid, men som dom misslyckades.
Och sanningen kom fram till slut, dom vet väl vem jag är och va jag har gjort under mitt liv. för helvete, dom fick till att jag blev dömd för vapen brott när de hitta inte ens ett vapen, men jag brösta den och nu är jag ute starkare än förr och hårdare än någonsin.
Jag har alltid vart ensam mot världen och aldrig låtit nån trycka ner mig oavsett vilket jävla kön.
Sen jag var liten har jag aldrig behövt någons stöd, har alltid utmanat mitt öde till o med döden.
Ni tog chansen när ni trodde att jag skulle åka på 18 år, men där hade ni fel!! hahah, yes, jag hånskrattar i era ansikten!
Om nån av er har bollar, kom, jag lovar den här gången ska jag inte bära skottsäker väst.
Kör hela vägen så som jag gjorde på anstalten, knulla varenda horplit eller intagen som har spelat över, jag har alltid kört mitt egna race och ni ska se 2021 då är jag på topp igen och lever den livsstilen som jag bestämmer.
Jag har levet i utanförskap hela mitt liv blivit kallad som barn för fucking blatte och nu när jag är äldre så har det gjort mig starke och jag är stolt för den jag är. Jag kommer alltid va det oavsett vad folk hatar på mig när de inte ens vet eller känner mig personligen. De som har vänt ryggen bara för jag höll på att sitta 18 år för min första advokat e hjärndöd som är man och fattade ingenting däremot så räddade denna kvinna Hanna Lindblom mitt liv när hon insåg hur oskyldig jag var och kriga för min frihet. Det är en kvinna jag ser upp till, ni alla orrar borde ta och lära er nåt från henne, där har ni en riktigt förebild.
Jag kommer göra det jag gör tills jag ligger i min grav, det enda jag kommer stå över är fasta relationer, för enket sagt så kan jag inte hantera mitt temperament.
Så vad än alla skitsnackar om mig så avtjänade mitt straff och erkände mina dåliga handlingar. Det kommer jag leva med resten av mitt liv.
Men jag kommer ändå leva som vanligt, det är nåt jag förtjänar! Jag gjorde min tid och som jag bevisat, jag skiter i er alla som hatar faktiskt, och om jag ska va ärlig så älskar jag den uppmärksamheten. Var samma sak innan jag åkte in, folk hatade på mig och det gav mig mer drivkraft till att fortsätta med det jag gjorde, så gör det snälla, gör det, jag älskar er med..Hata så mycket ni vill jag ska visa er vem jag är, ni kommer se, vänta bara era smuts.
Och till er som har skrivit och stöttat mig under min volta och efter jag kom ut, jag fucking älskar er, men snälla hata mig för det förtjänar jag och vill för det finns inget bättre.
Jag är en fucking psykopat, hur tror ni att jag blev känd? jag va aldrig med på tv eller gjorde youtube som alla poetiska fjortisar, som kriga för att bli älskade och få följare, jag har alltid vart mig själv och lagt ut saker som ingen annan gör eller vågar, det störde folk för de tyckte att jag hade en skev kvinno syn och psykopati, att jag är en fara för mig själv och andra, ändå valde ni följa mig?!! haha.
shame on you!
Så vem är patetisk egentligen?
haha jag dör.
när fan kommer jag ens dö, har duckat döden hela livet som har haft så många som har velat ta mitt liv för jag är den jag är, den farliga livsstilen jag har levt, de kopiösa mängder droger jag har stoppat i mig, kört som en galning i sjuka hastigheter, så kan man nästan säga att man är odödlig, hihi.
Ja, exakt, jag utmanar ödet, vem har bollarna att klippa mig?
Yes, jag kan inte va mer stolt över mig själv, och va mer egenkär än så, för egentligen, vem fan av er kan säga att ni hade klarat en dag i mina skor eller toucha botten och toppen gång på gång som jag gör!?
Jag kan garantera er att ni kommer se mig på toppen igen, men inte tack vare er, utan av egen förtjänst, för benim är driftig och står upp på sina ben i alla väder.
Peace out motherfuckers 🤪
#jagärfriigen #abbeisfuckingbackbitches #fuckaina #FTP #FTS #fuckkriminalvården #friminabrödrer #snartåterförenasvi
#fuckallahaters
#kärlektillerallasombackmig
#RipAnnie #RipMario #RipAdrienne
2020-11-11, 16:28
  #2
Medlem
Sorgligt att unga ser upp till en sån dåre. Det finns inget hopp alls om att han någonsin blir en tillgång till samhället.
2020-11-11, 16:32
  #3
Medlem
Knullkungens avatar
(FB) Abbe Blattelito - Vem är han?
2020-11-11, 16:48
  #4
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Låter som han vill bli skjuten så kanske är det någon som hjälper honom.
2020-11-11, 16:55
  #5
Medlem
lisagommans avatar
Låter inte som han blivit rehabiliterad.. nej.
2020-11-11, 17:08
  #6
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisagomman
Låter inte som han blivit rehabiliterad.. nej.

Bara i Sverige kan detta hända, hade detta hänt i USA eller något annan land så hade han suttit livstid utan tvekan. Grattis Löfven och Co, det är i grunden ni politiker som sett till att sådant här pack kan göra vad fan de vill och komma undan med det på skattebetalarnas bekostnad. Välfärd till alla, även de som misshandlar, kränker och lemlästar.

Ett domslut i Sverige räknas som dasspapper i länder som USA, men ett domslut i USA är värt sin vikt i guld det vet både den kriminelle och landets konstitution. I Sverige urholkas den oskyldiges rättigheter på bekostnad av den skyldiges rättigheter, välfärdsstaten Sverige är ett paradis för den kriminelle.

Hoppas A:B får en kort frihet och att någon förbarmar sig över honom på ett sätt han är värd.
2020-11-11, 17:12
  #7
Medlem
Grontarskonts avatar
Karma!! Nä ger honom max ett år sen är han borta förevigt!
2020-11-11, 17:12
  #8
Medlem
KuReLuBs avatar
Vilket lowlife.
2020-11-11, 17:13
  #9
Medlem
RazorKevlars avatar
Blattelito är rättsväsendets gullgosse!
2020-11-11, 17:16
  #10
Avstängd
Spiderswebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Blattelito är rättsväsendets gullgosse!

Hur många år fick han? Någon som vet?
2020-11-11, 17:16
  #11
Medlem
Han ber ju om att bli plockad.
Hoppas någon piskar upp honom rejält.
Borde väl inte vara några problem? För " orten" muppar som annars mördar för typ en 50 lapp.
2020-11-11, 17:19
  #12
Medlem
Nog är detta inte det sista som vi får höra utav honom.

Angående längden på hans inlägg samt hur det är formulerat kopplat till innehållet så är det tämligen ett under att de inte ansåg att han hade förutsättningar för att bli satt på rättspsyk.

Ingen frisk människa i hans situation skriver ett sådant inlägg efter det som har skett.

Vanvett är vad det är.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback