Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2020-11-10, 21:41
  #1
Medlem
Xhamsterns avatar
Droger
MDMA: 160 mg + 90 mg
Keta: 100 + 150 mg + 100 mg

Kön
Man

Ålder:
30+
Vikt:
80-85 kg
Tidigare erfarenheter:
Cannabis, MDMA, 2C-B, 1-CP LSD, ketamin, amfetamin, kokain, benzo, 3F-a-PHP

Inledning
Efter en ganska jobbig vecka med mycket på jobbet och en del strul i privatlivet, som ändå löst sig under torsdagen, kommer jag hem tidigt på fredagseftermiddagen. Har planerat in att softa med lite skön musik och MDMA, då det var strax över 4 månader sedan jag senast rullade.

Tar en snabb promenad upp till närbutiken och köper saft, juice, yoghurt, glass och bananer vilket jag alltid vill ha under och efter en MDMA-session. Tar magnesium och c-vitamin när jag är hemma igen för bästa förutsättningar.

Letar fram min omsorgsfullt undangömda tripplåda där jag har en stor kristall av MDMA liggandes. Ser samtidigt att jag har en del ketamin liggandes, undrar om de går att kombinera...? En snabb sökning ger tummen upp och jag bestämmer mig att göra en sk kittyflip som det tydligen heter!

Mäter upp två bomber MDMA, första 160 mg och den andra 90mg. Tar en Rennie för att neutralisera magsyran.

Let's go!

17:30
Bombar 160 mg MDMA i en liten papperstuss.

17:33
Lyssnar på skön musik - N'to - Note Blanche. Behöver verkligen en trip efter en stressig tid och kasst väder. Sitter framför datorn och låter musiken ta över.

17:58
Det börjar kännas lite, jag vet att det alltid tar 25-30 minuter för MDMA att slå för mig.

17:59
Ryyyyyser. Håret på armarna står rakt upp och huden är knottrig. Skön känsla!

18:01
Slår fint! Går till sovrummet och lägger mig i sängen, underbar känsla som alltid på MDMA. Lyssnar på Carbon Based Lifeforms Rca (+), otroligt bra låt!

18:19
På muggen. När jag pissade försvann en liten klump i magen som jag haft hela veckan - otroligt skönt - jag är fri! Känner en slags tacksamhet mot allt, flummigt hehe.
Citera
2020-11-10, 21:44
  #2
Medlem
Xhamsterns avatar
18:28
Dra åt helvete vad hårt det slår, och detta på "enbart" 160 mg! Fina grejer man fått tag i Lagt ut en filt på sovrumsgolvet som jag ligger på.

18:39
Snortar ca 50 mg Ketamin, allt medans MDMA:et fortsätter trycka på som ett rusande tåg.

19:00
Drar i mig resten av MDMAet, 90 mg. Ketaminet känns lite i bakgrunden, allt har blivit mjukt och skönt men ketat är inte så väldigt framträdande. Antar att MDMA:et har övertaget. Nåväl, jag snortar i mig uppskattningsvis 75 mg ketamin till och går sedan ut i köket och hämtar saft. Hinner knappt tillbaks innan det börjar hända prylar, jag får plötsligt robotgång och kan inte böja knäna när jag går. Lägger mig ner och hamnar i en konstig halvsittande ställning medans synfältet snurrar ihop sig, min färgglada soffa som står bredvid sängen börjar sväva! Här tappar jag kontakten med verkligheten och flyger ut i rymden, det är som mina tidigare ketaminresor med den skillnaden att rymden är i tusen färger! Stjärnorna runt mig blinkar i olika färger och jag flyger, faller, rasar framåt, bakåt - allt händer på samma gång.

Vaknar till. Har en ljusslinga under sängen i tivolifärger vilket gör att jag tror jag är på Gröna Lund. Ketaminet har klingat av men MDMAet slår för fullt, häller i mig saft både för vätskenivån men även för den äckliga smaken av keta i halsen.

20:30
Drar nästa lina ketamin, strax över 100 mg skulle jag uppskatta det till. Lägger mig på filten och drar iväg efter bara nån minut, i väg till en värld full av ljus. I hörlurarna spelas 780 days av Carbon Based Lifeforms, perfekt musik för ändamålet. Reser runt i en djungelvärld full av ljus, minns tyvärr inte så mycket mer.

22:10
Drar sista linan keta, 100 mg ungefär. Kommer till tivolit under min säng, det är en helt egen värld och samhälle som tydligen byggts upp och jag att helt fascinerad av att jag missat detta mikrokosmos av aktivitet som pågått under min egen säng. Jag pratar med besökarna och åker i olika karuseller som finns i den lilla parken.

Sen försvinner allt och jag vaknar åter upp på min filt.

23:30
MDMAet börjar klinga av. Jävlar vilken tripp!

Avslutande ord
Kan inte säga annat än att denna kombo rekommenderas starkt!

Sorry för kort rapport men hade lite bråttom när jag skrev den.
Citera
2020-11-10, 22:27
  #3
Medlem
Jag hade hundra procent mått skit
Citera
2020-11-10, 23:36
  #4
Medlem
Trevlig TR.

9 av 10 Kf.
Citera
2020-11-14, 23:08
  #5
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Schyst rapport 5/5 skulle gärna testa själv någon gång.
Citera
2021-09-11, 01:20
  #6
Medlem
Brashears avatar
Vad gjorde Ketaminet egentligen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback