Citat:
Ursprungligen postat av
RepentNow
Hej,
Kort info:
Jag, mellan 33 o 38
Hon, mellan 23 o 28
Tillsammans sedan 4 år
I förrgår (lördag) sen kväll kom jag hem från en kort resa på några dagar.
Vi kan kalla min kvinna Nicole. När jag kom hem satt hon och tittade på YouTube med nollställd blick. Jag steg in i köket där hon satt och med ett varmt leende sa jag "Heeeejjj..." - till svar fick jag bara "Rör mig inte, jag vill inte."
Jag blir så trött. Jag gick och duschade och sen la jag mig. Spenderade gårdagen och idag här i sovrummet. Stack ut och köpte mat bara. Nicole har levt i vardagsrummet sen lördag kväll med undantag för toalettbesök.
Hon vill inte berätta vad som är fel, men nåt är det uppenbarligen. Jag har faktiskt inte ens försökt få fram vad det är den här gången. Jag sa vara "Nehe." och Sen dess har det varit tyst.
Hon har valsat in i sovrummet här ett par gånger idag och låtsats som ingenting och sjungit för sig själv. Att hon sjunger för sig själv tyder på att hon börjar bli svag. Jag tror hon nu börjar bli desperat för att jag inte kommer och pratar som en mört.
Hon har gjort samma sak tidigare ett par gånger. Nästan varje gång jag reser någonstans är det samma visa. Den här gången är dock mycket mer extrem.
Orkar man ha det såhär? Jag blir så trött.
Har du varit med om liknande? Vad gjorde du?
Hur ska man tackla det?
Jag har aldrig varit otrogen.
Du kan ge dig själve fan på att hon är sur och intar en extremt omogen attityd, jag har själv ett resande jobb.
Jag ser alltid till att ringa hem under resan för att min käresta skall veta att jag är ok, jag eller hon ringer alltid och säger godnatt.
Det är skitenkelt och bådas på ansvar att visa det intresset, en sån skitattityd hon uppvisar skall bara mötas på ett sätt.
Var rakryggad och säg till henne att sluta uppföra sig som ett barn som inte fått lördagsgodis och sen löser ni hur ni kommunicerar under dina resor.