Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-05, 10:47
  #1
Medlem
Pusselhelvetes avatar
https://www.di.se/live/stefan-lofven-i-coronakarantan/

Är det ett ljus i mörkret om han fått detta? Eller svepskäl för att slippa handskas med haveriet i LAS-förhandlingarna och det faktum att han är mellan en sten och ett hårt ställe när både L/C och V skall blidkas?
Citera
2020-11-05, 10:47
  #2
Moderator
Meijis avatar
Stefan Löfven skriver på Facebook:

Citat:
I dag så vill jag berätta om en sak som jag fick veta i går eftermiddag.

En person i min närhet har i sin tur vistats nära en person med bekräftad covid-19. Vederbörande har testat negativt men på inrådan av läkare håller min fru Ulla och jag oss isolerade tills vidare. Jag arbetar på distans. Vi mår bra och har inga symtom. I enlighet med rekommendation från vården kommer vi att ta coronatest så fort det är möjligt.

Det är det enda ansvarsfulla att göra i det här läget.

Utvecklingen går åt fel håll snabbt. Fler smittas. Fler dör. Det är en allvarlig situation.

https://www.facebook.com/stefanlofve...91858504188337
Citera
2020-11-05, 10:50
  #3
Medlem
CyberIngmars avatar
Sossarna går som bäst när Löfvet inte syns till. Nu kan han ta det lungt och låta andra ta det politiska käbblet.
Citera
2020-11-05, 10:53
  #4
Medlem
Han har väl gjort flera officiella uttalanden {ett styck} i karantän än under övriga året?
Citera
2020-11-05, 11:10
  #5
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusselhelvete
https://www.di.se/live/stefan-lofven-i-coronakarantan/

Är det ett ljus i mörkret om han fått detta? Eller svepskäl för att slippa handskas med haveriet i LAS-förhandlingarna och det faktum att han är mellan en sten och ett hårt ställe när både L/C och V skall blidkas?
Det finns telefon.
Citera
2020-11-05, 11:33
  #6
Medlem
Soda--Pops avatar
Inte för att jag är sosse, har aldrig/kommer aldrig rösta på dem men jag önskar han lycka till och hoppas han tar sig igenom.
Citera
2020-11-05, 11:38
  #7
Medlem
Vi får hoppas att detta får honom att sluta luta mot FHM och försöka tänka själv. Det är problemet med folk utan utbildning att de har en orimlig tilltro till just utbildning.

Nu har kanske samtliga Covid-19 - nonchalanta ledare fått en smäll: Trump, Boris Johnson och nu Löfven.
Citera
2020-11-05, 11:40
  #8
Moderator
Mr.Woodss avatar
Coranaviruset och covid-19 --> Politik inrikes

/Moderator
Citera
2020-11-05, 11:43
  #9
Medlem
Återfall i flaskan?
Citera
2020-11-05, 11:46
  #10
Medlem
outback4s avatar
Halleluja, äntligen goda nyheter pris och ära. Sitt i karantän resten av livet Steffe,
Citera
2020-11-05, 11:48
  #11
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2020-11-05, 11:52
  #12
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Nu är inte Lövet sjuk utan han har satt sig i självkarantän pga han träffat en annan person som har en sjuk vän som denne har träffat.

Vi här i Sverige kommer säkerligen inte märka någon skillnad alls då vi inte riktigt vet vad karln gör hela dagar ändå. Mycket av hans tumsnurrande kan han nog lika bra göra hemma med frun istället för på kontoret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback