Citat:
Ursprungligen postat av
Guntramshatterhand
Är Jannik lika autistisk som Tino?Kim äger ju förfan huset som AFS och flera alternativmedier hyr lokaler i.
Kim och Yvonne är gifta! Såklart de är ihopkopplade, Yvonne är dessutom suppelant i bolaget som skall ha lånat ut pengar till Tino.
Ja, alltså, hans svar visar ju samma anda som Tinos gör "ALLT ÄR LÖGN" (förutom att det mesta stämmer men den här detaljen har de förstorat UPP). Dessutom verkar det felaktigt - om det är bolaget som paret Lindholm äger som lånat ut pengarna till Bulletin (vilket ju låter rimligare än att det är ett personligt lån) så är ju både fru och herr Lindholm involverade, även om det råkar vara Herr som skrivit på papprena. Känns som en ickedetalj att fokusera på - och jag fattar inte heller varför de "skäms" över kopplingen till paret heller. Tror inte bulletins läsare bryr sig, och såna som jag som ogillar både afs och Bulletin blir ju inte förvånad.
Om något tycker jag att Janniks svar kladdar till storyn ytterligare genom att dra in Tinos eventuella samboskap med dottern. Den typen av direkt personliga kopplingar tar i alla fall för mig ifrån av det professionella intrycket som Tino/Jannik/Bulletin vill framhäva (vill, men inte lyckas). Rimligt svar hade väl bara varit att slå på trumman och stoltsera med att de kan dra in miljoner i externt kapital och att de har många finansiärer bakom sig - inte att insinuera att de skäms över vem som lånar ut pengar till dom.